icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Januari!!! Tråd stängd

Mycket engagerad
330 inlägg
21 december 2013 08:51

Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!

• Veteran
    2214 inlägg
    4 januari 2014 15:44

Har lyckats gå ner 3 hg och håller nästan mina förhoppningar för året :) Jag tränar 3 gånger i veckan (minst) men har inte gått till jobbet än. Jag har varit och tagit prover så jag hoppas att vi får medicinen under kontroll, får höra om 1-2 veckor om jag måste öka. Jag har börjat planera maten och äter även middag fast jag är ensam (har lätt blivit mackor förrut) Så nu ser det positivt ut, jag ska nog kunna klara det här :)

• Veteran
    1682 inlägg
    4 januari 2014 16:00

Jag har ju min vägdag Lördag Har fyllt i vikten för de tre första dagarna Jag fortsätter med Lördag som Vägdag

• Veteran
    1059 inlägg
    4 januari 2014 17:25

Vilken toppenlista det vae. Riktigt överskådligt! Toppen att du fixar detta åt oss!

• På gång
    12 inlägg
    4 januari 2014 19:36

Yay, jag vann visst! Dock är vinsten kanske lite missvisande eftersom jag anmälde mig några dagar innan nyårsafton med min dåvarande vikt, alltså gick jag inte ner 3.5kg på tre dagar, snarare sex :-) Kommer dock köra hårt för att vinna nästa vecka som är mer på riktigt ;-)

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    4 januari 2014 19:52

Narve, grattis! Visst är det så, men du är inte den som anmälde dig först och ungefär hälften av startfältet registrerade sig ungefär samtidigt som dig, så visst är det på riktigt även den här gången :) 3,5 kg på 6 dagar är ingen liten bedrift heller.. ;)

• Utmärkt medlem
    927 inlägg
    4 januari 2014 23:55

Grattis Narve till viktnedgången, men hur katten bar du dig åt på 6 dagar?? Lycka till i fortsättningen också!

• Veteran
    1622 inlägg
    5 januari 2014 08:48

Grattis Narve till viktnedgången, Vad har du för knep? Lycka till alla. Vi kämpar på

• Veteran
    1682 inlägg
    5 januari 2014 09:08

Grattis Narve

• På gång
    26 inlägg
    5 januari 2014 09:12

Grattis Narve

• Nykomling
    5 inlägg
    5 januari 2014 09:16

Grattis Narve till nedgången