icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Januari!!! Tråd stängd

Mycket engagerad
330 inlägg
21 december 2013 08:51

Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!

• Veteran
    1063 inlägg
    11 januari 2014 17:59

Grattis Kickis och grattis till alla er andra som också fick minus på vågen :) Är så nöjd över veckans siffror. Och på nästa vägning så står jag förhoppningsvis på tvåsiffrigt :) Hoppas hoppas hoppas :) Kämpa på nu alla :)

• Utmärkt medlem
    790 inlägg
    11 januari 2014 18:30

Håller tummarna för dig yatzy....för mig själv också att det blir ett minus på vägen.

• Nykomling
    6 inlägg
    11 januari 2014 18:42

Tack så mycket!! Måste bara tillägga att jag lämnade inte in nån vikt förra fredagen utan jag har gått ner 3,4 kg sen den 1/1 tom igår, antar att det är mkt vätska man går ner i början :) Men tusen tack i alla fall !!!

• Veteran
    1682 inlägg
    11 januari 2014 18:44

Jätte bra gjort ändå

• På gång
    26 inlägg
    11 januari 2014 21:12

Grattis Kickis och alla andra med Bra kämpat

• Mycket engagerad
    321 inlägg
    11 januari 2014 23:36

Jag är på nya Zeeland och har bara min telefon med internet lite då och då. Kunde inte skriva in min vikt på telefonen då jag inte hittade registreringen den visas inte av någon skum anledning men vikten är samma som förra veckan tills jag får tag på en våg.

• Mycket engagerad
    321 inlägg
    13 januari 2014 03:38

Fått tag på dator med internet nu så jag skrev precis i veckans vikt. :)

• Veteran
    1356 inlägg
    13 januari 2014 06:08

Fasta idag, känner mig peppad. Pepp till er alla, ha en bra dag!

• Veteran
    1269 inlägg
    13 januari 2014 07:19

Har skrivit in min vikt. Stod stila. Vi var på kryssning till Åland, så jag hade väntat mig en uppgång. Ha nu en bra måndag och PEPP till er alla

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    13 januari 2014 19:12

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Har varit ledig hela eftermiddagen, kom hem strax efter två, och vad har jag gjort? Suttit och soffan och ätit! Inte jätteonyttigt iofs, knäcke med avokado och uncle bens med kyckling och blomkålsris. Men det hade ju varit drömläge för en långpromenad! Nu känner jag mig bara kass! Det är beckmörkt ute, kallt och blött och blåser. Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig... Blä blä blä blä blä!!!