icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2014 - Januari!!! Tråd stängd

Mycket engagerad
330 inlägg
21 december 2013 08:51

Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!

• Veteran
    1386 inlägg
    15 januari 2014 01:28

Min vikt står kvar på 65 kg.

• Utmärkt medlem
    893 inlägg
    15 januari 2014 15:01

Lite ner denna veckan -0,8 kg, känns bra.

• Utmärkt medlem
    880 inlägg
    16 januari 2014 07:55

Skämmigt. 0,2 ner från förra veckan och totalt 0,6 upp. Nåväl, bara det börjar vända nu så kanske jag kan få rapportera mitt första minus nästa vecka! Never give up!

• Veteran
    1063 inlägg
    16 januari 2014 08:56

Fattar inte vad det är med kroppen. Står stilla i flera dagar, gör ett hopp ner på vågen står stilla, gör ett hopp neråt. Så brukar det vara.. Men denna veckan verkar det bli tvärtom, stilla i flera dagar och ett hopp upp :( Fast att jag skött mig väldigt bra med både maten och träningen. Men min vägdag är imorgon så jag hoppas att det ändå blir ett litet minus...

• Veteran
    1682 inlägg
    16 januari 2014 14:25

Yatzy Jag har också min vägdag imorgon, men var så nyfiken i morse och fick se att jag hade gått upp Tänkte tur att det inte är vägdag idag, hinner nog gå ner tills imorgon Typisk önskedröm man har

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    16 januari 2014 14:56

Håller tummarna för er yatzy och Rogann!!! Visst har ni ett minus på vågen imorgon!!!

• På gång
    24 inlägg
    16 januari 2014 16:43

Lite minus denna vecka om än bara några hekto..känner mig nöjd....pepp,pepp

• Utmärkt medlem
    880 inlägg
    16 januari 2014 18:45

Mufflon: Vilken klant jag är! Jag var så trött imorse så jag trodde det var fredag (min vägdag). Nu skrev jag ju alltså vikten en dag för tidigt. Kan jag rätta mig imorgon om jag anmäler vikten pånytt?

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    16 januari 2014 22:21

nathalia (och alla andra): det går jättebra att ändra vikten genom att anmäla en gång till. har jag fler vikter från samma person så tar jag den som är inskriven sist :)

• Utmärkt medlem
    880 inlägg
    17 januari 2014 07:07

Härligt, för ett halvt kilo försvann under natten :)