Då kommer här anmälningstråden till Viktutmaning 2014! Vi kommer "tävla" i procentuell viktnedgång, den som har gått ner mest varje vecka vinner. Och den som har gått ner mest under perioden 1 jan - 31 jan kommer få ett litet pris :) Tävlingen kommer utföras i bloggen med samma namn. http://viktutmaning2014.blogspot.se http://viktutmaning2014.blogspot.se Vill du vara med? Det är superenkelt! Det enda du behöver göra är att registrera din vikt på bloggen innan midnatt den 31 dec och du är med! Om du vill kan du redan idag gå in och fylla i din mailadress så kommer en liten påminnelse den 30:e. (Du kommer då också få en påminnelse inför varje veckoregistrering) Ni var många som verkade intresserade när jag frågade förra månaden, så jag hoppas ni alla hänger på. God jul och gott nytt år!
Mycket engagerad
330 inlägg
Kommer tyvärr inte att kunna rapportera vikt denna vecka eftersom jag inte har tillgång till våg just nu. Kommer igen nästa vecka!
Promenad på isig väg 45 min
Har reggat min vikt för veckan. Dock reser jag bort i helgen till fjällen så jag kommer inte att ha möjlighet att väga mig nästa vecka. Tror inte det. Men finns det en våg så hade det ju vart najs. Vill inte släpa med vår. :D
Har beslutat att kliva av utmaningen. Mina mål ligger just nu inte på viktminskning, bara på att bibehålla och bygga upp ämnesomsättning, kroppsammansättning och allmänt välmående. Lycka till nu ni andra!
Så! Nu är ordningen återställd och jag börjar tappa lite igen. Jag är inställd på att det kommer att tid, bara det går neråt :) Rogann: set där med att promenera på isig väg kan vara nog så ansträngande!
Mitt internet ligger nere, är hos föräldrarna så har deras dator, vet inte om man kan rapportera varje vecka så länge man står utan internet Skulle inte vara här idag men mormor dog idag på sjukhuset Jag fick utslag i tisdags, igår var man på VC Har bältros och då hade sjukhuset ringt mamma att mormor ligger för döden så man har inte varit med på sjukhuset Saker ångrar man, att man är dålig på att städa så mormor har bara varit hos mig en gång, jag har knappt besök henne trots 3 kvater bort och hon får aldrig se mig gå ner till normalvikt så är rätt ledsen för allt
Fy så hemskt, DEvery84. Mina tankar går till dig och din familj.
Nu är nya listan uppe! http://viktutmaning2014.blogspot.se/ Grattis minus69! Nu är det bara en vecka kvar av denna deltävling och tillsammans har vi nu gått ner över 60 kg! Nu är det dags att anmäla sig om ni vill vara med i nästa deltävling. När ni skriver in veckans vikt på bloggen får ni även fylla i om ni vill fortsätta eller inte. Jag kommer även att starta en ny tråd här på matdagboken och ni är välkomna att flytta över till den när ni vill.
mufflon kan du skriva in mig på nästa anmälning om jag fortfarande inte har internet nästa vecka och kanske inte är hos föräldrarna Ska kanske till en kompis då men kan ju höra med han om jag får låna hans dator men är jag inte med i listan kan du fylla i mig då?
jag har skrivit in fortsättning på nästa deltävling hade missat så du har fått min vikt en gång till. Min fråga är också vad är det för ny tråd du skall öppna, vad heter den och var hittar jag den ? Trevlig helg alla