Välkomna att delta i nya Collection of Stars, hösten -17, där målet med deltagandet är en långsiktig och stabil viktnedgång. Det är lätt att hamna i jojobantandet där man ena veckan går ner många kilo för att kommande vecka lägga på sig dem igen och kanske lite till.
Du väger dig när du vill under veckan men vikten meddelas senast fredagar. Om du är sen med vikten kan du meddela den ändå, dock är det inte säkert att du är med på stjärnräkningen den veckan. Resultatet kommer ut lördagar.
Stjärna ges till den som procentuellt gått ner mest i vikt för veckan från din tidigare inrapporterade lägstavikt.
Till att börja med startar vi upp detta i tre månader från fredagen den 1 september.
Roligt om vi blir några deltagare som stöttar varandra. Ange din nuvarande vikt och gärna kort- och långsiktiga mål. Nya och gamla deltagare är hjärtligt välkomna! Du som inte var med från början får gärna hoppa in under resans gång.
Om man inte vill/kan vara med längre uppskattas det om man meddelar om det. Hör man inte av sig stryks man från rapporteringslistan efter två veckor, men är förstås välkommen att vara med igen om och när man vill. Allt för att underlätta det administrativa.
Deltagare:
★★ Suskarl, startvikt vecka 35: 76,9
Vecka 41: 72,6 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,3
★★★★★ Monqi, startvikt vecka 35: 83,8
Vecka 48: 79 (lägstavikt)
Vecka 52: 80,2
★ Havet, startvikt vecka 35: 89,2
Vecka 51: 87,4 (lägstavikt)
Vecka 52: 87,4
Tita, startvikt vecka 35: 76,4
Vecka 44: 73,9 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,1
★★★★★ 70Qilo ★ , startvikt vecka 35: 78,6
Vecka 50: 71,5 (lägstavikt)
Vecka 52: 70,1
★★ kalluna, startvikt vecka 39: 79
Vecka 40: 77,5 (lägstavikt)
Vecka 50: 81,4
Vecka 52: Paus
Veckans toppnedgångare vecka 52:
70Qilo 1,96%
Vecka 44: 73,6 kg
Hej alla tappra!
Det blir ingen viktrapportering för mig denna vecka då jag åker till Munchen på semester. (Tyvärr) blir det nog lite ölprovningar och kaloririk bayersk mat - men ska försöka begränsa mig och ta låååååånga promenader. Lycka till ni andra!
Trevlig resa Kalluna! Njut ordentligt av resan.
93 kg
Hej 70Qilo, tack för svar 😃 kan inte klicka på länken via mob, provar imorgon när jag har dator ☺ Vikt v.44......80.8 kg
64,4
Vecka 44 67,5
Morron!!
73,9 kg stannade vågen på så det funkar men går mycket långsamt! Men i och för sig har jag ju ingen brådska heller😁
Pepp på oss alla!
75,3. Åt fel håll men ändå inte så farligt med tanke på resor osv...
Nu är det dags att lägga ett nytt mål igen för min del. Tar steg för steg och ser att jag har större möjlighet att lyckas med målen om jag skriver ner dem här. Det nya målet den här veckan är att jag ska lägga mig vid kl 21 och släcka lampan vid 22. Det blir inget mer sitta och stirra på datorn sena kvällar. Det gör att jag sover bättre, vilket gör att jag vaknar i tid för att hinna med allt som ska göras. Jag hinner då röra på mig som jag ska, äter bättre och mår bättre med allt vad det innebär. Sparar någon timma och slipper onödig stress. Okej, nu tar jag tag i det målet. Kram på er alla och bra jobbat!
Heja heja 70Qilo, det grejar du! Kram kram