Välkomna att delta i nya Collection of Stars, hösten -17, där målet med deltagandet är en långsiktig och stabil viktnedgång. Det är lätt att hamna i jojobantandet där man ena veckan går ner många kilo för att kommande vecka lägga på sig dem igen och kanske lite till.
Du väger dig när du vill under veckan men vikten meddelas senast fredagar. Om du är sen med vikten kan du meddela den ändå, dock är det inte säkert att du är med på stjärnräkningen den veckan. Resultatet kommer ut lördagar.
Stjärna ges till den som procentuellt gått ner mest i vikt för veckan från din tidigare inrapporterade lägstavikt.
Till att börja med startar vi upp detta i tre månader från fredagen den 1 september.
Roligt om vi blir några deltagare som stöttar varandra. Ange din nuvarande vikt och gärna kort- och långsiktiga mål. Nya och gamla deltagare är hjärtligt välkomna! Du som inte var med från början får gärna hoppa in under resans gång.
Om man inte vill/kan vara med längre uppskattas det om man meddelar om det. Hör man inte av sig stryks man från rapporteringslistan efter två veckor, men är förstås välkommen att vara med igen om och när man vill. Allt för att underlätta det administrativa.
Deltagare:
★★ Suskarl, startvikt vecka 35: 76,9
Vecka 41: 72,6 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,3
★★★★★ Monqi, startvikt vecka 35: 83,8
Vecka 48: 79 (lägstavikt)
Vecka 52: 80,2
★ Havet, startvikt vecka 35: 89,2
Vecka 51: 87,4 (lägstavikt)
Vecka 52: 87,4
Tita, startvikt vecka 35: 76,4
Vecka 44: 73,9 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,1
★★★★★ 70Qilo ★ , startvikt vecka 35: 78,6
Vecka 50: 71,5 (lägstavikt)
Vecka 52: 70,1
★★ kalluna, startvikt vecka 39: 79
Vecka 40: 77,5 (lägstavikt)
Vecka 50: 81,4
Vecka 52: Paus
Veckans toppnedgångare vecka 52:
70Qilo 1,96%
70Qilo STORT trippelGRATTIS

till ny lägstavikt, födelsedagen och 3***
vilken toppen vecka! Och självklart stannar jag i gruppen så länge du kör på! 
Tita krya på dig
Havet det är toppen med något att följa, märker ju att resultatet blir markant bättre när jag följer en plan, framför allt när jag gör det tillsammans med andra, en grupp att stöttas/stötta i, och framförallt när jag anmäler mig till något så blir jag lite "fanatisk" och går all in
Ja det är Ulrika Davidsson jag också testat, sista veckan i oktober gick jag en "prova på vecka" som hon hade, och nu har jag anmält mig till en 3 veckors kurs som startar nu på månd 13/11 den heter "snabbt & lättlagat"
jag är supertaggad, har skrivit ut menyplanen och satt upp den på köksskåpet så jag inte kan undgå och se den! Printat ut alla fina recept och stoppat i plastfickor i en pärm, skrivit inköpslista, imorgon söndag åker jag och handlar allt som behövs! Prova på veckan gick jag ner -3,6 kg 
Heja heja Havet, klart du ska ha en stjärna!
Satsa på en riktigt fin stjärna Havet! Det är du verkligen värd! Pepp!
Lägstavikten är enbart ett psykologiskt motstånd. Jag blir så glad för alla som bryter det och det kan vi alla.
Tack 70Qilo!
Tack Monqi! Just nu går jag 800kcal kursen med UD! Jag och en jobbar kompis delar på en kurs så jag är med i gruppen och det känns bra med gruppen för då kan man peppa varandra! Gubben går den hon har för män och för hans del första veckan blev det -1 kg!
Den 27 nov skall jag/kompis hoppa på samma som dig!
Jag gillar också UDs kurser. Gick kick-startskursen och gick ner flera kilo. Nu ska jag gå Hormonell Balans som startar den 20:e. Håller tummarna för att det ska gå bra - det kan bitvis vara hårt med så lite kolhydrater och kalorier men det går om man skärper sig

Grattis 70Qilo💐
Lite bättre idag så nu kan jag börja tänka på rätt mat igen!
Pepp på er alla!!
Åh va bra Havet, så himla mycket roligare att göra det tillsammans med någon, det sporrar 😃 superbra kämpat! 👍 Kalluna, du fixar det, heja heja 😃👍
Vikt v.46.......81,1 kg
Den här veckan har det inte stämt något för mig och jag har fallit för frestelsen.
Kommer igen till nästa vecka.
Vecka 46: 74,6 kg
64,4
Suskarl så har det varit för mig också!