Välkomna att delta i nya Collection of Stars, hösten -17, där målet med deltagandet är en långsiktig och stabil viktnedgång. Det är lätt att hamna i jojobantandet där man ena veckan går ner många kilo för att kommande vecka lägga på sig dem igen och kanske lite till.
Du väger dig när du vill under veckan men vikten meddelas senast fredagar. Om du är sen med vikten kan du meddela den ändå, dock är det inte säkert att du är med på stjärnräkningen den veckan. Resultatet kommer ut lördagar.
Stjärna ges till den som procentuellt gått ner mest i vikt för veckan från din tidigare inrapporterade lägstavikt.
Till att börja med startar vi upp detta i tre månader från fredagen den 1 september.
Roligt om vi blir några deltagare som stöttar varandra. Ange din nuvarande vikt och gärna kort- och långsiktiga mål. Nya och gamla deltagare är hjärtligt välkomna! Du som inte var med från början får gärna hoppa in under resans gång.
Om man inte vill/kan vara med längre uppskattas det om man meddelar om det. Hör man inte av sig stryks man från rapporteringslistan efter två veckor, men är förstås välkommen att vara med igen om och när man vill. Allt för att underlätta det administrativa.
Deltagare:
★★ Suskarl, startvikt vecka 35: 76,9
Vecka 41: 72,6 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,3
★★★★★ Monqi, startvikt vecka 35: 83,8
Vecka 48: 79 (lägstavikt)
Vecka 52: 80,2
★ Havet, startvikt vecka 35: 89,2
Vecka 51: 87,4 (lägstavikt)
Vecka 52: 87,4
Tita, startvikt vecka 35: 76,4
Vecka 44: 73,9 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,1
★★★★★ 70Qilo ★ , startvikt vecka 35: 78,6
Vecka 50: 71,5 (lägstavikt)
Vecka 52: 70,1
★★ kalluna, startvikt vecka 39: 79
Vecka 40: 77,5 (lägstavikt)
Vecka 50: 81,4
Vecka 52: Paus
Veckans toppnedgångare vecka 52:
70Qilo 1,96%
92,5 kg.
Jag tackar för mig och önskar er andra lycka till 😊
Nu går det inte så bra, min influenssa vill inte ge sig alls och min motion finns inte på kartan. Maten är fel och jag mår inte bra.
Vågen visar 74,8 kg så det är bara att acceptera och avvakta bättre tider.
Grattis till er som jobbar på!
Pepp Tita
krya på dig ta det lugnt och läk och återhämta dig i lugn och ro
Tack Monqi det är faktiskt lite tungt just nu!!
Krya på dig Tita!
Lycka till Kamaja11!
Min våg stod på 72,5 kg idag. Tack gode Gud för levande föda!
Återkommer med resultat imorgon.
Nu känns det som jag hittar på alla möjliga ursäkter för att slippa väga mig
men igår när jag äntligen skulle väga mig ser jag att batteriet dött!! Va??? Vilke otur. Jag antar att jag står still viktmässigt men det är viktigt att väga sig så man vet. Börja UDs hormonell balans på måndag och imorgon måste jag se till att vågen funkar, mäta mig här och där och vara REDO 
Jag har haft funderingar på att köpa en ny väg som även mäter vatten och fett för jag sväller ofta upp pga hormonera som spökar.
Lycka till ni andra som lyckats väga er och göra som man ska
Kalluna! Det är så där ibland. Fixa batterier och återkom med resultat när allt fungerar. Lycka till med balansen på måndag.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Grattis till 70Qilo som har gått ner 1,02% i vikt den här veckan räknat från sin lägstavikt!
Jag är tacksam men hade gärna delat ut stjärnan till någon av mina fina vänner här på forumet. Vi satsar på det till nästa vecka. Kram på er och dubbelpepp!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Stort grattis 70Qilo till din viktnedgång. Du kan i tanken dela ut en liten stjärna till mig också som med darrande ben ställde mig på vågen i morse - fixade batteriet igårkväll - och ser att jag gått ner i vikt. 77,5 kg väger jag idag