Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Helt rätt tristess är inte bra...idag har jag ätit fisk med sallad.
klockan 19.00 är klockan slagen för denna dagen blir melon och körsbär strax före 19.00. Blir spännande att se i morgon efter en vecka vad jag står på.
håll tummarna. 👍
Jag håller med om att tristess gör att man stoppar mat in i munnen lite då och då i stället för att göra något trevligare. Nu när vädret är som det är och då man är ensam hemma (mannen är på golfbanan oavsett vädret) så har mitt kylskåp en dragande kraft. Visserligen blir det kanske bara någon ostbit med smör på men jag hade kanske tänkt att ha 24-timmarsfasta! Det känns som ett drogberoende. Fast ibland går det riktigt bra och då känner jag mig väldigt nöjd.
acki i den här tråden har du vägdag på fredag....då blir det ännu bättre. 👏🌹👍
OK sååå bra

Idag är jag jublande lycklig ! 😍
Vågen är så snäll....nej, ni får allt vänta till fredag 😬👏🌹👍
Nu blir det spännande imorgon....minus igen idag. 👏👏Euforisk är jag OCH förvånad....
En stjärna i sikte ? 😬 Häpp 🌹👍
Du måste berätta Bella hur du gör det är ju jättemycket du går ner varje vecka, tips tack, om än jag skulle svälta mig hade jag inte klarat det.
Du är fantastisk ..lyckliga du....👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏
Tack så mycket 👏👏Svarat i andra tråden acki. 👍
Idag får du ingen vikt av mig vi är på en liten semestertripp och har ingen tillgång till vågen.
Behåll fokus bara så går det bra. Trevlig resa. 🌹👍