Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Hej! Blev glatt överraskad imorse, vågen stannade på 66,5! Pepp till er alla!
60kg står de idag.
Dag 5 på kickstart med lchf ☺️
Tusen tack för stjärnan jag fick efter förra vägningen! Det värmde! Tyvärr blir det ett plustecken denna vecka +0.5 hg. Så går det, när man varit på fest. Tyvärr har jag inte kunnat följa er alla den gågna veckan, eftersom jag inte tog med min dator upp till Mellanskåne. Trodde jag skulle tillbaka till Malmö efter en dag. Ja, man skall aldrig tro något. Veckan har varit strulig och nu hoppas jag att det blir lite lugnare.
Nu skall jag i alla fall läsa vad ni alla har lyckats med denna vecka och jag gratulerar på förhand alla er som lyckats väl. Vi andra får ta nya tag och visa att vi också kan, inte sant?
Molly & Pondus grattis. Bra jobbat 🌹👍
Patott stort GRATTIS till din fina start 👏🌹👏🌹👏🌹
Solskatt & babs2. Sånt händer ....men rättar till sig igen.👍
nimala fick jag " gå om" v.3....😳😧 ???.......hi,hi😆
Godmorgon och ett stort GRATTIS till PatOtt för den flygande starten!
Vill även passa på att göra ett hedersomnämnande.
Bella50, vilken pepptillgång du är!
Vill även passa på att be om ursäkt för att jag varit långsam när det gäller att räkna om era resultat till procent. Det har varit så osmidigt. Nu har jag dock fixat ett kalkylark där jag förberett med formel och skrivit in våra nuvarande vikter, dessutom har jag arrangerat oss i bokstavsordning. Så nästa vecka kommer det att gå undan!
Har pratat med min kära sambo om att tillsammans ge f-n i att äta efter kl 19. Han är helt med på det eftersom han inte heller kommer vidare trots stenhård träning och goda kostval.
Solskatt: Kan du inte använda mobilen? Hoppas hur som helst att du får en lugnare vecka nu. Nya tag!
Några frågor: Om vi vill förlänga utmaningen... Ska vi ha en ny tråd då eller förlänga den gamla? Skapar man en ny så kanske det lockar fler att vara med. Hur länge skulle ni vilja hålla på? Fredag december 18, kanske?
Nimala. tack för pepprespons 👏 Några av oss är redan med i en utmaning till 4:e advent....så för egen del kanske jag nöjer mig med den.
Förläng denna med en månad i taget eller nåt i så fall.....det kan sporra. Av erfarenhet droppar några av.....som det gjort i Biggest Loser. Där är vi 2-3 st som hänger med. Inte så kul....👎
Ni andra : säg oxå vad ni tycker om detta. 👍
Jag hänger gärna på men förläng den utmaningen som redan pågår.
Ett litet tips från mig med att inte förlänga på så lång tid utan ta 4-8 veckor istället,fast jag hänger på hur du än gör.
Jag såg var du skrev om att ni tränar stenhårt och håller ett bra kostval.Ville bara säga att jag tränar också mycket och håller kosten och då händer det inte så mycket på vågen.Jag har köpt mig en scanner så jag kan se alla mina resultat och när man motionerar så bygger man muskler och då går man oftas upp i vikt eller står stilla.Men som du ser på mina resulat så minskar allt det andra som också är en välldigt stor del i viktnedgången.
Jag har också hållt i en del trådar så jag vet vilket jobb du lägger ner så det gör inget att det tar tid,är glad att nån vill egagera sig på utmaningar
Hej! Grattis PatOtt, vilket fint resultat!
Nimala, tack för allt jobb du lägger ner på denna tråd! Jag hänger på en förlängning, oavsett hur den ser ut. Det har faktiskt funkat bra för mig, fast jag inte trodde det. Jag har tänkt till lite innan jag övervägt att falla för frestelser, och det har gett resultat! Pepp!
Tack allihop. Känns bra att ha fått en bra start även om jag vet att det är mycket vatten som lämnat kroppen. Jag hänger härna på en förlängning. Och för min del så spelar det inte heller någon roll. men som du sa så kanske man skulle starta en ny tråd i så fall för att försöka få mer lite mer folk kanske. Hur som helst så passar en sådan här utmaning och grupp mig perfekt. Kanon med all peppning som ges och fås.
Lagom stor grupp detta. Hänger gärna på en förlängning.