Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Din 1:a stjärna....grattis acki. 🌹🌹🌹🌹🌹visst sporrar det !
Tradjazzen i Hällevik är fantastiskt trevligt. Men jag är mycket nöjd efter en dags lyssnande. Det räcker mer än väl! Vissa band är mycket bra andra sisådär. Ett band som kom från öststaterna och var i Skandinavien för första gången var helt suveräna. Lät som Louis Armstrong med band!
Vi bjöd min bror och svägerska (som låg i hamnen) på medhavd lunch, smakrik tjälknöl, sallad med dressing och ett glas vin. Senare på kvällen åt vi på en restaurang, lax- o räkmacka. Då var jag jättehungrig. Men jag tror att kaloriintaget blev hyfsat men inte strikt LCHF.
Grattis acki till veckans stjärna! Jag satsar på den till nästa fredag!
Jag skulle också vilja haka på er, men nu är jag lite sent ute. Skulle det bli nån förlängning måntro? :)
Baddaren jag äter inte heller strikt LCHF och har aldrig gjort det.
Jag måste ha en del grönsaker i kosten. Ibland även frukt och bär.
Jag skippar dock pot,ris,pasta,bröd ,kakor,godis,läsk och glass i möjligaste mån. Några små avsteg har hänt men då gör jag ett medvetet val....med medvetna konsekvenser på vågen. Men det valet är ofta inte värt vad det ställer till med i efterspelet....😬👎
Theno08 Du kan hänga på nu om du vill. Det blir vad det blir...och vem vet...kanske det blir en fortsättning...då är du redan med. Varför vänta ?
Här vinner man en stjärna varje vecka. Ingen dålig sporre 👍
meddela bara dina vikter som efterfrågas (ovan) så fixar nimala in dig i listan. 🌹👍
Grattis Acki till din stjärna! Vilket fint resultat!
Tack snälla ...ja det har gått bra dom sista två veckorna , men så har det också varit utan några bjudningar det går lättare då, men det kommer en del gånget till här med bjudninga , och då blir det mindre minus på vågen, men det får ta den tid det kan. Just nu väldigt nöjd.
Pepp till alla
Vad kul! Då kommer jag med en startvikt imorgon! :)
Välkommen Theno08...
Theno08 välkommen hit. 👏🌹👍 kul ju fler vi blir.