Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Gör det nimala .....rensa alla skåp också när du ändå är i farten. 🌹👍
Stämmer verkligen startvikterna på Agrippa & Amiechan ??
Agrippa Välkommen hit. 🌹👍
Oooops. Startvikterna blev visst inte helt rätt. Men nu är det ändrat. Tack för att du sa till, Bella50!
I skåpen finns främst rent socker till bakning. Det är... (går och kollar) strösocker, syltsocker, bitsocker, rörsocker, farinsocker, sirap och honung. Jag vill ha det hemma om jag, eller min man, någon gång skall baka och bjuda. Jag skulle kunna ställa undan paketen, dock. Så att man får kravla lite på golvet för att nå dem. :-D I kylskåpet är det värre. Där finns sånt som kaviar, sweet chili sause och rårörda lingon.
Sweet chilisås använder vi till dressing ibland 😬 pyttelite kaviar på ägg någon gång men lingon har jag inte. Nu är jag inte lika sockerkänslig som andra....jag är mera åt det "brödkänsliga" hållet. Det triggar mig direkt...😬
Ha en bra söndag. 😎☀️Vi ska äta kräftor och räkor med svärmor på äldreboendet. Det gillas av henne...
Har inte berättet så mycket om mig själv så här kommer lite grann.
Jag är 43 år och bor med min familj pappa Torbjörn sonen Dennis och våran hund Sigge.Jag jobbar som Färskvaruansvarig på Hemköp.Man kan väll säga att jag kämpat med min vikt i många år och har nått mitt resultat en gång faktiskt.Mina stora intressen är motion och matlagning.Jag är jympaledare för friskis och svettis och det är jätteroligt.Det var lite om mig.Nej nu ska jag fortsätta med mitt nya pass håller på med det sista att hitta rörelser till alla låtar,vi kör ju igång vecka 36 så det är bara att jobba på.
Ha en forsatt skön Söndag.
Föresten mitt mål för denna utmaning är att komma under 80,för den 2/11 så åker vi till Lanzarote och skulle vara kul att vara lite lättare tills det.
Hänger gärna på er!
Startade om för snart 14 dagar sedan när kilona återigen intagit min
Kändes som om jag svalt en stor badboll....
Inga kläder i garderoben som passade.
84kg visade vågen och jag är bara 160cm.
Näst högsta noteringen någonsin, urk.
107cm runt midjan är inget att skryta om precis...
Denna gång kör jag ihop med en gammal kompis i vi Viktväktar online!
Resultatet i fredags 80,5kg, så supernöjd med med resultatet!
Men, denna gång hoppas jag gå ända in i mål, dvs 20kg ska bort!
Känns väldigt enkelt denna gång!
Välkomna in i gruppen till er nya. Bra jobbat nimala. Som vanligt :)
Välkommen hit Porfyr 🌹👍
Tack!
Lyckas dock inte kopiera listan och lägga till mig...
Hej tack för att man får var med och kämpa tillsammans med er :).
Jag blev motiverad till o springa senare efter jobb idag. Blev hela 7 km hemåt. (Tog en omväg hihi).
Godnatt alla =)
A