Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Jag gillar oxå tonen här, nimala. Du sköter den exemplariskt dessutom.
ha det gott 👏🌹👍
Ps. Hur länge varar utmaningen nu då ? Ds. 😳
Gokväll
Vikt denna vecka 87,3 så -1,4 känns jättebra.Nu är det bara att fortsätta kämpa.
Louise71 ....varma gratulationer till din första stjärna. 🌹👍 bra jobbat.
Tack så mycket det sporrar en verkligen.Har just varit ut på en timmes promenad i det fina vädret så nu väntas en god frukost.Ha en bra dag alla och kämpa på

Härligt Louise71!! Vilken bedrift i veckan :)
Hej allihop! Jag tänkte att jag kanske skulle ansluta här om det är ok. :-) Nu efter andra barnet har min vikt blivit högre än jag vill ha den och när jag började jobba fick jag tillbaka orken att ta itu med det. Fredagens (21/8) vikt var 82.3 kg. Jag har redan tappat nystartskilona (6 kg på 1.5 veckor! O_o), så nu lär det gå lugnare. :-)
Hej på er allihopa :)
Jag skulle också vilja ansluta mig som ovanstående talara :). Jag har nått 57,9 efter att ha vägt ungefär 67kg som jag vägde för snart två år sedan, sen har jag gått ner sakta till detta då. Nu när jag tänker efter har det varit en lånnnng resa. Nu är målet att komma till 55kg men det svårt så genom att vara med ska jag försöka o göra mitt bästa för att nå den :D.
Mvh
AGRIPPA
Du är välkommen hit Amiechan 🌹👍
Grattis till Louise71!
Välkommen till Amiechan & Agrippa! 
Igår syndade jag med scones, rabarberpaj och godis. Märkligt nog smakade inget av det gott. Sconesen smakade papp, pajen smakade mjöl och godiset smakade kemiskt. Intressant... Jag har gått från att äta sötsaker nästan varje dag till att inte riktigt uppskatta det. Känns skönt. Kanske är jag nu redo att lägga ner sockret på riktigt. Jag har lust att gå igenom kylskåpet och slänga de värsta bovarna.
Gör det nimala .....rensa alla skåp också när du ändå är i farten. 🌹👍
Agrippa Välkommen hit. 🌹👍