Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
God morgon! Dan före julafton. Jag kan inte påstå att jag har någon särskild julfeeling. Det närmaste jag kan komma feeling är alla tomtar hemma. Hoppas det blir lite bättre ikväll när granen är på plats. Jobbar halvdag idag och ska då passa på att handla mat och lite mer julklappar efter jobbet. 23 dec: 74 kg. -0,8 kg Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
Dagen vikt 68 kg, +0,9 kg +1,34%
Sämsta resultaten någonsin ! Men jag får skylla mig själv som ramlar i alla fallgropar. Kände att jag liksom bara gav upp denna vecka med 3 (!!!) julbord + hämningslöst godismissbruk. Tror jag även kommer att ramla i alla tänkbara fällor under nästa vecka även om jag ska försöka att hålla mig på den "smala" vägen. Fy vilket misslyckande, känner mig väldigt sänkt.
God morgon! Jag får tyvärr ta ledigt just denna mini utmaning eftersom vi är bortresta. Men "I'll be back" 👍
Dagens vikt 87,5 -1,5 kg medvetet drag för att kunna njuta Julafton och Annandagen. Jag klarade att få minus.
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR till er alla....
God jul alla kämpar. Grattis Acki till din viktminskning. Mycket bra gjort. Men inte vill du väl gå upp det igen bara för att det är jul?
Själv har jag bara gått ner 1 hg, men det är ju på rätt håll iaf. Vågen står idag på 108,8 kg. Imorgon kommer jag att äta av den mesta julmaten men
jag måste vara försiktig med sillinläggningarna, det är ju mycket socker i dem.
Jag önskar alla en härlig dag imorgon med mycket värme och gemenskap med nära och kära.
90 kg och känner mig som en uppblåstballong!
Har besök av barnbarnet sen igår lunch tills någon gång idag! Vi har gjort mintkyssar!
God Jul!
Nej Baddaren men jag har redan nått mitt Mål detta år så det blir lite bonus inför nästa Mål inför 2016. Hade jag istället gått upp nu inför Julen hade jag inte kunnat njuta av julmaten som jag vill en gång om året inte behöva tänka på varje tugga just denna dag.Naturligtvis finns tankarna på kilo med hela tiden så blir inget frosseri.

Jag har startade ledigheten med ett par dagars migrän, men nu mår jag bra igen. 68,8 kg idag. God jul till er alla!
Hej igen! En vecka går så fort, att man inte tror det är sant! Måste berätta om ett mirakel som hänt mig. På 2 veckor har jag ökat i vikt (inget kul alls) men när jag provade min festbyxa, som jag inte kommit i på flera år, så satt den ungefär sådär för 2 veckor sedan. Nu provade jag den igen igår och tänkte: "nu är det kört" men vad hände? Jo, nu sitter den helt perfekt och jag kan röra mig fritt i den trots att jag bara ökar i vikt. Visst är det konstigt, eller hur? Alla jag möter tycker att jag blivit smalare, men vågen säger något annat. Så nu litar jag mer på min byxa!
Resultat: + 0.5hg +0.62% och 80.7 kg. HUU!
GOD JUL önskas Er alla!
Grattis tiill alla er som kämpar på...och speciellt mycket till acki. Du gjorde det när du behövde det som mest...👏👏
I min värld finns inga helförbud med masten. Jag tycker det är bättre med:
- Jag får om jag vill...det gör iaf mina val lättare.👏👏
pepp till er alla och ha en underbar Jul- helg med bra medvetna matval. 👼🎄🎅🏻👍