Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
67.7 denna vecka! 😁 -2,6kg, dvs - 1,04% (men nu ser jag att förra veckans på 70,3 inte kom in i listan där ovan? Ipaden fortsätter busa med mig.)
Dagen vikt 86,5 kg på banan igen - 1 kg
Jötapetter vad bra ni jobbar på 👏👍🌹
Resan är inte en raksträcka...det finns så mycket som påverkar....då gäller fokus framåt.👍Gör man rätt...och vet vart man är på väg...så finns inget tillbaka.
Jag blev gynop. för 2v sen...och gick upp 3,5 kg på 3dygn 😬👎 vägde då 70,6...och jag som aldrig mer skulle passera 70-gränsen 😡👎
Inget jag kunde påverka...( trots lite panik) utan bara fortsätta som förut med mitt framgångsrecept...och vips var den vätskan borta med råge.
Tack för grattis 👏👏👏
Du är fantastisk Bella kommer aldrig att nå upp till så fina resultat. En helg för mig kan ge + kilo sen skall jag först gå ner det innan jag kan köra vidare tycker det går trögt men jag ger inte upp.
Har fortfarande inte kommit upp på vagnen än :/
10 feb: 72,1 kg (+0,9 kg, +1,26%)
Tack acki.....men det tror jag alla kan faktiskt. 👍
Att det gått så smärtfritt för mig. ,utan bakslag, beror på att jag var väl förberedd på mina triggers, hade kört LCHF tidigare med gott resultat, envis och hade bara den här sista chansen att göra en bestående förändring.
Jag tog den chansen...och det är jag glad för nu. 🌹👍
Grattis 5-stjärniga Amiechan★★★★★!
Ibland (okej ganska ofta) missar jag något i listan. Så dubbelkolla gärna era siffor. Jag gör mitt bästa, men just nu är jag så hima trött och ibland är det svårt att fokusera.
Kramar på er och keep up the good work! Upp på vagnen vi som trilllat av occh fortsätt ni andra. :-)
Tack så mycket nimala! Tänk, jag också har fått fem stjärnor nu! :D
Jag förstår så väl att det blir fel när du är trött. :( Jag gör så dumma fel hela tiden, men det är lättare att acceptera för mig själv nu i alla fall när jag vet varför. Och inte vara elak mot mig själv heller! Och inte kan jag räkna procentförändringar heller idag.
Tur du inte brydde dig om vad jag skrev! 
Tack nimala för allt jobb du lägger ner på att räkna procent och lägga in siffror och dona!
Tack alla andra för ert stöd! Ni är fantastiska!
(Vad sägs om det? Nu blev det ett tacktal också. Föreställ er att vi alla är festklädda och med ett glas bubbel i handen. Utmärkt.
)
Grattis Amiechan! Se vem av oss som norpar den 6:e!
Nej ,men....nu är ni två som jagar mitt rekord 😧 😬😳
Skämt åsido...jag blir jätteglad för er skull.👍
Varmt grattis till veckans vinst Amiechan. 👏👏👏🌹🏆
Inte långt till mål nu....