Idag är det möte med Aktiva Seniorer och besök av Seniorshop . Jag ska kolla efter långbyxor och en skjorta. Största problemet är att ta av och på, inte minst skorna, fötterna är svullna
AJ AJ två dagars utbildning med god varm mat 2 gånger dagligen + kaffe med kaka kunde ju bara sluta med ett plus +1 kg. . upplagd mat går ju inte lämna för mycket av maten på tallriken. SÅ så fick det bli. Kakan kunde jag ju avstå MEN icke. Går inte särskilt bra för mig här. borde hoppa av. MEN DET SKALL JAG INTE GÖRA
Känner bättre hålla sig kvar, lämna då blir det fritt fall. Så jag får bita i det sura äpple eller mer i citron för att vakna upp.
Gläds åt att solen och lite + grader kommit till Skåne.
Hoppa av Dodda är dumt, då brukar det gå åt fel håll i en snabbare takt. Fundera på om det finns någon liten justering som kan få det att gå och andra hållet istället.
i dag ringde samtalsterapeft får ta de får se om de blir bättre balans i livet. Kanske lite verktyg. I dag visning på huset,så får man se om de blir nåt denna gång., Kaffe nu.
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
God morgon ☀️ blir en solig dag i Stockholm. Vi hjälps åt att lämna vikten idag innan midnatt 🌙🌟 Ha en bra dag och all pepp till oss alla som kämpar 💐
Godmorgon, sol och klarblå himmel i Östra Norrbotten också 🌞. Fint med påminnelse om viktinlämning.
..och jag instämmer, ha en fin dag och massor med pepp till oss alla som kämpar. Heja oss! 😃👏👏👏
inte ok men får försöka endå, nu kaffe
Glad för dagens siffror = +- noll, sedan förra veckan. 👌
Att ändå ligga så "stabilt" som jag gör numera, är en stor framgång för mig.
Det är jag så 🙏 för.
Framför allt efter 4 månaders "krisläge".
Det uppstår "skalv" då & då och marken
gungar rejält. 😔🙄
Det är bra Bella50, stabilt är stabilt💜
Bella50 så är det ibland det heter "livet" 💚
Idag är det möte med Aktiva Seniorer och besök av Seniorshop . Jag ska kolla efter långbyxor och en skjorta. Största problemet är att ta av och på, inte minst skorna, fötterna är svullna
AJ AJ
två dagars utbildning med god varm mat 2 gånger dagligen + kaffe med kaka kunde ju bara sluta med ett plus +1 kg.
. upplagd mat går ju inte lämna för mycket av maten på tallriken. SÅ så fick det bli. Kakan kunde jag ju avstå MEN icke. Går inte särskilt bra för mig här. borde hoppa av. MEN DET SKALL JAG INTE GÖRA 
Känner bättre hålla sig kvar, lämna då blir det fritt fall. Så jag får bita i det sura äpple eller mer i citron för att vakna upp.
Gläds åt att solen och lite + grader kommit till Skåne.
Hoppa av Dodda är dumt, då brukar det gå åt fel håll i en snabbare takt. Fundera på om det finns någon liten justering som kan få det att gå och andra hållet istället.
i dag ringde samtalsterapeft får ta de får se om de blir bättre balans i livet. Kanske lite verktyg. I dag visning på huset,så får man se om de blir nåt denna gång., Kaffe nu.