icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8084 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    15 mars 2023 07:57

God morgon ☀️ blir en solig dag i Stockholm. Vi hjälps åt att lämna vikten idag innan midnatt 🌙🌟 Ha en bra dag och all pepp till oss alla som kämpar 💐

• Engagerad
    98 inlägg
    15 mars 2023 08:16

Godmorgon, sol och klarblå himmel i Östra Norrbotten också 🌞. Fint med påminnelse om viktinlämning.

..och jag instämmer, ha en fin dag och massor med pepp till oss alla som kämpar. Heja oss! 😃👏👏👏

• Veteran
    2322 inlägg
    15 mars 2023 08:17

inte ok men får försöka endå, nu kaffe wink

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 15 mars 2023 08:33

Glad för dagens siffror =  +- noll, sedan förra veckan. 👌

Att ändå ligga så "stabilt" som jag gör numera, är en stor framgång för mig. 

Det är jag så 🙏 för. 

Framför allt efter 4 månaders "krisläge".

Det uppstår "skalv" då & då och marken

gungar rejält. 😔🙄

• Engagerad
    98 inlägg
    15 mars 2023 08:41

Det är bra Bella50, stabilt är stabilt💜

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    15 mars 2023 09:08

Bella50  så är det ibland det heter "livet" 💚

• Veteran
    8084 inlägg
    15 mars 2023 09:46

Idag är det möte med Aktiva Seniorer och besök av Seniorshop . Jag  ska kolla efter långbyxor och en skjorta. Största problemet är att ta av och på, inte minst  skorna, fötterna är svullna 

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    15 mars 2023 11:54

AJ AJ sad två dagars utbildning med god varm mat 2 gånger dagligen + kaffe med kaka  kunde ju bara sluta med ett plus +1 kg. sad. upplagd mat går ju inte lämna för mycket av maten på tallriken. SÅ så fick det bli. Kakan kunde jag ju avstå MEN icke. Går inte särskilt bra för mig här. borde hoppa av. MEN DET SKALL JAG INTE GÖRA wink

Känner bättre hålla sig kvar, lämna då blir det fritt fall. Så jag får bita i det sura äpple eller mer i citron för att vakna upp.

Gläds åt att solen och lite + grader kommit till Skåne.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    15 mars 2023 17:13

Hoppa av Dodda är dumt, då brukar det gå åt fel håll i en snabbare takt. Fundera på om det finns någon liten justering som kan få det att gå och andra hållet istället.

• Veteran
    2322 inlägg
    16 mars 2023 08:27

i dag ringde samtalsterapeft får ta de får se om de blir bättre balans i livet.   Kanske lite verktyg. I dag visning på huset,så får man se om de blir nåt denna gång., Kaffe nu.