Varit lite turer med mina onda öron, fick akuttid idag och konstaterad öroninflammation och pencillin. Så tyvärr får motionscykel vila ett par dagar. Ha en skön Lördag 💐
Varit lite turer med mina onda öron, fick akuttid idag och konstaterad öroninflammation och pencillin. Så tyvärr får motionscykel vila ett par dagar. Ha en skön Lördag 💐
hemma efter 3 dagar.Var hälsa på några vänner helgen när vi var uppe. Nu är de ta hand om vad som åker in,bra saker. Förkylningen är ej ok än , Nu kaffe
Det är lite svajigt nu med vikten och jag har fått två stycken blodtrycksmediciner för mitt alldeles för höga blodtryck. Jag som satte ut min blodtrycksmedicin för tre år sedan får nu inse att det där med förhöjt blodtryck kommer följa mig trots att jag tagit bort en hel del vikt. Nu är det åter igen högt.. Hoppas slippa en massa biverkningar denna gång och att vi hittar rätt så det blir hanterbart..Hoppas slippa viktuppgång med vilket lätt följer en del mediciner.
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Bra Dodda håll dig kvar!
Veckans slutsummering är klar!
Bra Dodda håll dig kvar!
Absolut ....kämpar kämpar TACK vare dig och övriga på MD...
Åh, låter ajaj....krya på dig
hemma efter 3 dagar.Var hälsa på några vänner helgen när vi var uppe. Nu är de ta hand om vad som åker in,bra saker. Förkylningen är ej ok än , Nu kaffe
Dagens middag= sesampanerad torsk med wokade grönsaker.
Hade fotograferat men lyckades inte lägga in det här.
Prästens lilla kråka skulle ut o åka ...
än slank hon hit...än slank hon dit...än slank hon ner i diket
När det "ser mörkt ut " gör jag en liten "översikt " för viktveckan...
och konstaterar att det går upp och ner.
" Man blir vad man äter " hette ett TV-program för längesen.
Lycka till allihop
Håller med Bella...Det går upp det går ner....Tyvärr mest hos mig just nu går det Upp.....
Men väntar på en vändning 
Det är lite svajigt nu med vikten och jag har fått två stycken blodtrycksmediciner för mitt alldeles för höga blodtryck. Jag som satte ut min blodtrycksmedicin för tre år sedan får nu inse att det där med förhöjt blodtryck kommer följa mig trots att jag tagit bort en hel del vikt. Nu är det åter igen högt.. Hoppas slippa en massa biverkningar denna gång och att vi hittar rätt så det blir hanterbart..Hoppas slippa viktuppgång med vilket lätt följer en del mediciner.