icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8083 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Veteran
    2322 inlägg
    29 mars 2023 08:36

ska ta mej ut på vägen för att få fotvård. Snöar massor. Men de brukar jag fixa bara ta de lugnt,  wink

• Engagerad
    98 inlägg
    Redigerad: 29 mars 2023 08:47

pralin, Härligt med fotvård! 😃👍

• Mycket engagerad
    139 inlägg
    29 mars 2023 09:24

Äter jag fel eller sköter mig med maten, så står jag segt kvar vid samma vikt. Nu hoppas jag på en ändring till nästa vecka. Härlig vår på er alla.🙂

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    29 mars 2023 09:27

OmeLätt ta det i din takt, sedan kan medicinen (vet inte vad du fick) men många inom hjärt kärl kan göra att vi samlar på oss vätska.

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    29 mars 2023 09:30

Här går det sakta ner, sett bättre siffror under veckan. Kommit igång med motionscykeln igen 20 min och runt 7,3-8 km varje dag.

idag är en tung dag sk på begravning för en föreningskamrat, så folkdräkten ska få komma ut och få luft. 

• Veteran
    1245 inlägg
    29 mars 2023 10:04

Förra veckan när jag kvar hos sjukgymnasten fick jag med hem en blankett för att föra träningsdagbok!

Låter ju väldigt storslaget men är väl ment, naturligtvis.
    Skulle börja i ,pndags så det gjorde jag. 

må  - promenad i lutande hundgård i  5 min. Hu kallt

ti    -  promenad i lutande trädgård i 10 min, ngt raskare- upptäckte att scillorna börjat vakna upp😁

on -  promenad , åt fel håll, så blev uppför den brantaste backen i byn plus en mindre. Bara för att komma hem utan att behöva gå tillbaks. 
             Blev 15 min. Med bungyjumpstavar ( inte mkt stöd med dem egentligen), korsett, mössa, vantar, halsduk. Och gubben inte att glömma, han låste       upp för mig och lämnade sedan för sin ordinarie 45 minuters morgonpromenad. 

Räknar jag rätt så har jag gjort 30 min iaf. Bättre än inget alls (eller bara inomhus)

Men det gör ont, i höfter och ben. 

Här är grått i olika nyanser , kallt ch blåsigt. 

• Veteran
    8083 inlägg
    29 mars 2023 10:50

"Bara" 0,5 kg upp, känner mig tacksam, hade väntat mig mer! Idag skiner solen och stora delar av gården är bar, så idag blir det en liten promenad med Rulle.

Svampbehandligen har kommi så jag ska ta hjälp av sambon att applicera  den.

Tack KaLiJe för tipset att plocka 1000-lappar. Tyvärr är det besvärligt med min onda högeraxeln, men det är säkert  nyttigt för den också, så jag plockar.......

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    29 mars 2023 17:29

Har lyckats hålla mig på +-0 i en vecka. De känns som en stor bedrift då den bestått av sömnbrist och ett härjande sockerberoende. En dag i taget...

• Veteran
    2322 inlägg
    30 mars 2023 10:02

fina fötter i dag och bambustrumpor. Vad dagen blir får jag känna på. Nu kom solen snön ligger fint blir ljust iaf. heart

• Veteran
    8083 inlägg
    30 mars 2023 10:28

Veckans tabell är färdig!

Pralin, visst är det underbart med fotvård och bambustrumpor köper jag hos min fotvårdare.heart