icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Utmärkt medlem
    501 inlägg
    5 december 2011 07:39

Så ledsen, veckans vikt: 75,8 kg. Känns inte alls bra. Dock har vågen visat ytterligare 5 hg under förra veckan, men ändå. Ledsen lagkompis :( Kan inte bli sämre veckan som kommer! Lovar jag ska kompensera!!

• Veteran
    6814 inlägg
    5 december 2011 07:41

81.7 kg

• På gång
    34 inlägg
    5 december 2011 07:51

103,9 kg.

• Engagerad
    72 inlägg
    5 december 2011 08:42

Idag så nådde jag ett av mina delmål, att väga under 72kg, det är samma vikt som jag hade för ungefär 7 år sen när jag gick i gymnasiet. Belöningen för detta delmål är att jag får köpa mig ett par nya jeans, fast jag funderar på att byta den mot belöningen till nästa delmål vilket är att jag får köpa mig ett par nya träningsbyxor. Jag kollade upp vad jag ska väga för att räknas som "normalviktig" enligt BMI standarden, jag har 0,5kg kvar att bli av med innan dess... jag tror att BMI är ett lite skevt mått på när man är överviktig då det inte inkluderar muskelmassa och bendensitet. För min del så håller jag nog mig till vad jag ser i spegeln, då det är enbart vad jag ser där som räknas! Lycka till allihopa!

• Veteran
    2268 inlägg
    5 december 2011 08:58

är in i en väldig omotiverad fas, och hoppar av alla utmaningar, då det bara förvärra min motivation för tillfället. lessen 1OOKG...hoppas det går fortsatt bra för dig ändå! Lycka till alla!

• Veteran
    2381 inlägg
    5 december 2011 09:14

MaRomer, ta inte i för mkt. Vill inte att du ska bli sängliggande över jul! ;) Pepp!

• Veteran
    5155 inlägg
    5 december 2011 09:33

Grattis FiaGust :) Hoppas du hittar några träningsbyxor som du blir nöjd med !!!

• På gång
    17 inlägg
    5 december 2011 09:38

Hejsan alla Jag måste tyvärr hoppa av detta, det gick så bra i början men så har det blivit mer som en stress än pepp att vara med i forumet. Känner mig stressad och tycker det är pinsamt att skriva att man inte gått ner. Stress för mig = äta mer (känsloätare som jag är) så jag kommer fortsätta min kamp men själv numera. Blifast, sorry men din rosa teamkompis överger dig, hoppas att du får en ny kompis som kör på lika bra som du! Lycka till alla viktkämpare!!!! Stor varm julekram från mig till er!

• Engagerad
    93 inlägg
    5 december 2011 09:39

81,4 det vill säga minus 0,4 - men sedan igår... Så ingen stor viktminskning iom att jag hoppar in väldigt sent, hoppas på förbättring nästa vecka!

• Engagerad
    93 inlägg
    5 december 2011 09:50

Nej men det var visst minus 1 kg! Se på tusan!