Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Liinsan, starta en tråd med det kanske? :) Jag är på och gör ett tappert försök! :D
jag med, provar gàrna
åå jag tror inte jag heller tillför alltför mycket till vårat lag, such! vi har helt enektl fått en dålig start, dags för en slutspurt! ny inspiritation. min våg stannade på 65,5kg den går helt enkelt åt fel håll.!!! ändring på till nästa vecka. jag blir så arg på att det ska vara så svårt att bara bryta gamla vanor, men denna vecka gör jag ett nytt försök.
Liinsan jag är gärna med! Starta en tråd!
UTMANING TILL ALL LAG Minst 15 situps och 15 armhävningar VARJE dag denna vecka. Samt ordentlig frukost minst 4 dagar. Lycka till allihop !!
Vikt idag 86 kg
59,5 - har iaf tur som står still!
Vad många som verkar ha det tufft nu, det är inte lätt när man har julen för ögonen. situps och armhävningar VARJE DAG !!!! Det SKA jag göra !!!!
En liten påminnelse. Nu är det bara 3 resultat som skall in! glad55 Blifast Fruragge Alerta och Malj Lycka till!
114,5 från mig!