icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Loser "Nu är vi igång"!

Veteran
6814 inlägg
4 september 2011 17:48

Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!

• Veteran
    1530 inlägg
    6 december 2011 16:57

Sorry tiden springer ifrån mig just nu...vikten står kvar på 73,3 :)

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    6 december 2011 17:21

Nu fixade jag en sådan tråd:)

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    6 december 2011 17:22

eller så har alla här en nystart med avvänjning av en last efter nyår=) en liten utmaning:p

• Veteran
    6814 inlägg
    6 december 2011 18:35

Tack för alla snabba resultat denna vecka!

• Veteran
    6814 inlägg
    6 december 2011 19:12

Resultat Vecka 48: Denna Vecka gick vi ner -2,2 kg Grattis Lag Mörkgrön ni gick ner mest denna vecka med hela -1,21% Grattis Thyndra som har gått ner mest denna vecka -1,54% Under Gula Linjen hamnade Blå Laget. Blå Laget får tänka ut någon utmaning till nästa vecka. Lag Rosa är borta. Blifast är flyttat till det Turkosa Laget tillsammans med 100 kg Bra kämpat av alla. Roligt att så många hänger kvar fast vågen inte visar åt rätt håll. Det är svårt nu när alla julbord och lussekatter med m.m som hägrar. Tänk framåt snart vänder det även för er. Ha en bra vecka och kämpa på! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: till Hemsidan.

• Engagerad
    93 inlägg
    6 december 2011 22:25

Oh! Vad roligt! Vad enormt peppad jag blev nu! Det här ska hålla i sig, stort tack för att jag fick hoppa in :)

• Mycket engagerad
    135 inlägg
    6 december 2011 22:40

Grattis Thyndra och lag mörkgrön! Och vad kul med ny kamrat! Hejja 100kg och jag, vi ska vinna nästa vecka tycker jag, eller vad säger du 100kg ? ;) Vad kul med alla som vill vara med! Själv gick jag närmare en mil till och från jobbet och tänkte köra på även imorgon! Friskt och härligt när snön fortfarande ligger ganska tunnt! "minus två kilo är vår jargong för ett lättare liv ger gladare sång" får bli min pepp-trudelutt för kvällen!

• Veteran
    5155 inlägg
    6 december 2011 22:43

Tack så mycket och Grattis till lag mörkgrön !!! Nu kämpar vi på, dom sista hektona ska bort !!!!

• Engagerad
    93 inlägg
    6 december 2011 22:44

Grattis Thyndra!!!! :)

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    6 december 2011 23:19

Hej Och tack för en ny lagkamrat. Blifast, bäst jag skriver det pa en gång, jag är jättepeppad och jag vill så jättegärna ner i vikt. Och kämpar o kämpar. Och jag har gått ner massor sedan jag gick med i tråden. Men nu gick jag upp som sagt, och december verkar svår, så du måste peppa mig jättemycket, hehehe. Själv tycker jag du har varit superduktig hela tiden. Och jag tar till mig både utmaningen om 2 kg till jul, nu måste glöggen sanktioneras, för sedan kommer ju julmaten till helgerna. Så fortsätt Blifast, jag hänger på. Tack till havet, för jobbet o ny kompis. Grattis till Thyndra som är en riktig kämpe, och till lag grön säger jag, grattis denna vecka men lag turkos utmanar er till nästa vecka:-))))