Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
STORT GRATTS TILL THYNDRA SOM ÄR I MÅÅÅL!!!
Hur går det med veckansutmaning för er andra?
Yttre: - Fina välformade vader - Midjan som börjar ordna till sig - En liten snygg putande rumpa - Vackra ögon - Snygga läppar Inre: - Lojal mot vänner och familj, pålitlig - Driven, målmedveten - Modig, bott i 4 olika länder i totalt 3 år. Ger mig in i allt jag vill. - Kompetent - Rolig Målbild: - 70 kg. Vill inte se ut som någon annan, utan en smalare version av mig själv. Har en bild från kanske 7 år tillbaka och byxor från samma bild kvar att använda som måttstock! - 1500 kcal per dag - Träning minst tre gånger i veckan. 1 styrka, 2 kondition
Veckans vikt 122,1 kg Den här veckan tog jag tillbaka nästan hela förra veckans uppgång så förhoppningsvis hamnar vi inte under strecket denna vecka Liinsan. Har du kommit på några bra utmaningar?
Tack fruragge !!!! 63 kg för mig den här veckan. Nu så är det väl dags att lämna er, ifall ni inte vill ha mig kvar ett tag till. men jag vill ju inte bjuda på någon mera viktnedgång. Så Havet, när du hittar någon bra kompis till fruragge kan du avlägsna mig. Jag kommer att titta in och hänga med på utmaningarna ändå :)
Vill ju inte bli av med dig som lagkompis :(
Vad härligt Thyndra!! Jättegrattis till dig, riktigt bra presterat!!
Tack blifast :) Då blir det du som får stå för viktminskningen fruragge :)
Veckans resultat utmaningen: 5 yttre egenskaper jag gillar hos mig själv: * Fina handleder * Långa smala fingrar * Klarblå ögon * Läppar * Bröst 5 inre egenskaper jag gillar hos mig själv: * Driftig * Lojal * Vågar gå mina egna vägar * Kärleksfull * Hjälpsam Min målbild: Jag har en bild på mig själv från 2005. Där var jag vältränad och trivdes med mig själv! 3 vägar att ta mig dit: * Träning 5-7 pass/vecka, minimum 60 min/pass * Minimera intag av godis, kakor etc. * Promenera minst 30 min/dag
Hej på er! Hoppas få lov att hänga med er här?