Veteran
6814 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
GRATTIS HAVET !!!!! Härligt att komma under sådana där tal :)
Stått still från förra veckan, dvs 75,8 kg. Bättre än inget. Börjat dagen med 40 min promenad i -14 grader! Jag är besviken, arg och taggad!!! Ska vara närmare 74 än 75 kg 22/12! Målbildsträningen var jättbra! Den gav mig ny gnista och motivation!
86.2 denna vecka. Har inte heller gjort utmaningen:(. Har haft fullt upp med allt,så jag har helt enkelt inte hunnit. Ska försöka hinna denna vecka. Hade dock några små minus på mått bandet:). -2 stuss och -1 midjan.
70,9kg så det blev minus för mig! Har haft en jätte bra vecka, tränade fem gånger haft bra koll på maten fast jag hade kunnat spara lite mer på kcal under helgen... Har hunnit med gymmet nu på morgonen innan jobbet, blev styrka idag så jag får köra kondition imorgon. Hoppas att det gått bra för er andra också!
Veckans utmaning: 5 bra yttre egenskaper: * Armarna * Ansiktet * Ögonen * Låren börjar ta form ;) * Vaderna 5 bra inre egenskaper: * Har ett riktigt Jävlar-anamma * Disciplin * Vägrar ge upp * Har ett fast mål * Realistisk Min målbild: Jag hade en bild på mig från 2006, det var min målbild som jag nu har gått förbi.:) Mitt nya mål är att bli vältränad, satsar på våren 2012, att iaf vara väldigt nära då. 3 vägar att ta mig dit: * Träning 3-5 pass/vecka, minimum 60 min/pass * Minimera intag av godsaker, varierad och sund kost. * Max 1 ätardag i veckan.
Dagens vikt: 70,3kg Vilket förvåna mig faktiskt med tanke på allt skit jag stoppat i munnen senaste veckan. Men börjar då närma mig första delmålet :) Veckans utmaning: 5 bra yttre egenskaper: * Kroppsformen * Rumpan * Brösten * Hyfsat smala lår fortfarande * Ögonen 5 bra inre egenskaper: * Envis * Varmhjärtad * God lyssnare * Kan fokusera * Målsträvare Min målbild: Har ingen bild från tiden då jag hade min idealvikt men ska leta fram en. Den ligger på 53kg, men jag är realistisk och förstår att med ökande ålder på 11år så får jag kanske lägga till något kilo, så jag vill lägga mig på 55kg 3 vägar att ta mig dit: * Träning 5-6 pass/vecka, minimum 30 min/pass * Äta ren och naturlig mat, utan massa snabba kolhydrater * Tillåta mig en dag i veckan då jag får äta utan dåligt samvete
+1.2 kg:( Jaja så är det när man är sjuk, men har plussat på 2 kg i muskler iaf! 68.6 kg slutar min vikt på
73,5 kg för mig =) Nu hoppas jag att superplatån har släppt sitt järngrepp om mig för tid och evighet...
123,2 kg Verkar ha lossnat lite :-) Har inte gjort veckans utmaning, för då blir jag bara deppig och börjar jag tröstäta. Bättre att inte hetsa åt något håll och hålla sig på lagom-stigen. Det är vad jag lärt mig av den här viktresan. Och för första gången har jag lyckats behålla vikten på rätt spår. Det tar tid, men det får det göra nu.
60,2... :/