Veteran
6812 inlägg
Nu är vi igång med Biggest Loser Tävlingen! Lämna in er vikt på måndagar! Nya utmaningar varje vecka! https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home: Till Hemsidan!
Välkommen AnnetteP! Skriv din vikt du har just nu som blir din startvikt. På måndagar rapporterar vi in ny vikt. Du är med i Lag Mörkgrön tillsammans med Noijel.
Noijel du har fått en lagkamrat. Lag Mörkgrön Noijel AnnetteP
Tack Havet! Min nuvarande vikt är 71,8 vilket ju bör va lite lägre imorgon bitti :) Hur fungerar det här? Hur kommunicerar jag med Noijel? och hur går utmaningarna till? är det viktminskning i procent eller? o de andra utmaningarna, hur fungerar det? kan jag läsa om detta någonstans? Jag försökte trycka på länken hemsidan men det fungera inte
Hej anettep! Vad roligt att du är med i laget, vi kan ju maila och peppa varandra i övrigt, jag har precis haft en lite dålig helg... SKriv gärna om din målvikt, hur du går tillväga etc så kan vi peppa varandra extra mkt! Nu kör vi, det här ska vi vinna :P
AnnetteP Viktinlämmning varje måndag här i tråden. Du får gå in på noijel sida och maila till henne. Viktminskningen är i %. Dom som hamnar under Gula linjen hittar på en utmaning. Sen gör man utmaningen efter hur man orkar själv. På hemsidan står alla utmaningar som varit. Här fungerar länken till hemsidan Testa den här länken om det går. https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten/home
Tack Ja den funka!
Hur har det gått för er andra under veckan? Det är inte ens hälften som redovisat veckans utmaning... det tar inte alls lång tid att göra! Och det är bra för självkänslan att fokusera på det som är bra, och vart man vill och hur man skall ta sig dit! Att man ska välja en målbild är för att man ska komma bort lite från att fokusera på vikten, och istället fokusera på hur man igentligen ser ut och hur man vill se ut. Vågen visar inte hur vacker/snygg/sexig/attraktiv du är! Vi är ju inte här för att väga en viss siffra. Vi är ju här för att må bättre och se bättre ut, eller? Lycka till imorgon!!! Hoppas att vi alla kommit ett steg närmare våran målbild!
Blå Laget hur går det med utmaningen!
114.3, sniglar mig ned, har lite tajt med alla krav och vändnigar som livet har och tar just nu. Försöker hålla vikten men orkar/kan inte, vara på på bettet här på tråden. Hälsar tilla alla o särskilt till TESUO, Kämpa på! <3
79,8 kg. Kom under 80 idag. Har inte gjort utmaningen för förra veckan. Varit bortrest.