Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Tack Lena! Trodde inte det skulle bli så mycket denna vecka. Jag tycker sånt här är roligt. Sitter nu och skriver in alla nya i lagen har även plockat bort 7 st. Man kommer efter när man inte har sin dator med när man är borta.
Grattis lag Askgrå bra jobbat! Oj vilket tapp Rachel GRATTIS :o) Massa pepp till alla!! Tack för Havet för allt ditt jobb :o)
Ni Nya ni är välkomna återkommer under kvällen med era Lag.
Grattis ÅSKGRÅ..! HAVET, du är grym, som fixar o donar med allt!! PEPP TILL ALLA!!
Heja alla duktiga, flitiga. Tänk nu att konsekvens och långvarighet är nyckeln. Bygg en möjlig vardag och förändra livet. Ni inspirerar mig alla var och en. Tack Havet för dina ansträngningar. Om det blir mycket tycker jag att du får säga till, om någon av oss andra kan bidra med något. Varma träningskramar till alla.
Grattis Askgrå och framförallt grattis Rachel!! :D
Nu har jag uppdaterat Lag sidan, plockat bort dom som bara rapporterat startvikt och lagt till dom Nya. Ni får gå in och titta vilkna ni är i lagen nu.
Här kommer vilket Lag ni nya tillhör! Det som Gäller för alla är att vikten skall in på måndagar (går även bra under helgen). Man rapporterar in vad som står på vågen! Lalle tillhör Lag apelsin miaigg tillhör Lag Mint AJL76 tillhör Lag Vinröd jeano tillhör Lag Chili babyboo tillhör Lag Åskgrå AnnaVeg tillhör Lag Mint demander tillhör Lag Isblå Marina78 tillhör Lag Kobolt Hundvan tillhör Lag Kobolt
Grattis till oss alla och extra till Lag Åskgrå och Rachel!! Vi i lag Latte låg visst inte långt efer så jag grattar oss lite extra också! Tack för ditt engagemang Havet!
vi som hamnade under gula linjen, åkte vi ut?