Veteran
6816 inlägg
Nu drar vi igång Biggest Loser Tävling 2012! Vi tävlar i lag, antal personer i varje lag varierar! Varje vecka nya utmaningar! Lämna in vikten senast på onsdag här i tråden! Hjärtligt Välkomna till Biggest Loser 2012! https://sites.google.com/site/biggestlosertaevling2012/: Till Hemsidan! Där står allt, resultat mm.
Nej Malley, vi i lag Marin ska komma på en utmaning till nästa vecka. Vi kan skriva om det i vår egna tråd! :)
Havet - brukar ni göra så att nya för veckan (som inte har någon vikreducering än) räknas med på totalvikten när veckans procent räknas ut. Det blir ju lite missvisande för just den här veckan. Lag vinröd
Ojoj! Jag är ledsen över att behöva rapportera ett fel Havet, men jag vägde 69.9 i måndags, inte 70.9.. :)
Jag kollade för säkerhets skull vad jag skrev i måndags (s.91) och det var mycket riktigt 69.9 :)
Jag har en fråga gällande Cookie40 i mitt lag, lag rosa. Har hon varit med och skrivit in sin vikt och så? Undrade mest eftersom det inte har skett någon förändring i hennes vikt (vilket är ok, om fallet är så att hon är aktiv och bara inte har gått ner något) och jag tror inte att jag har sett henne skriva här på forumet? Det är mest det att det ju är tråkigt om hon inte är med, ville bara veta :)
Grattis Rachel vilken otroligt bra vecka för dig :D Vill oxå tacka för alla som Gratulrat lag ÅSKGRÅ @}- Passar oxå på att önska babyboo välkommen i vårt lag, och du är välkommen att leta dig in på vår tråd.
McL8 dom 9 som står längre upp är inte med i detta resultat. Några är med nu såg jag. Skall tänka på detta vid nästa vägning att dom nya inte skall stå med, förrän veckan därpå. Isafors Tack för att du är uppmärksam. Har 69,9 i mina papper också men i datan försvann det. Nu är det fixat och ändrat på hemsidan. Cockie40 var inne senast 10 jan. Kollar detta annars tar jag bort henne.
Rättelse vecka 3. Denna vecka gick vi ner - 81,9 kg Grattis Lag Åskgrå ni gick ner mest denna vecka med hela -1,77% Grattis Rachel som har gått ner mest denna vecka -5,61% Under Gula Linjen hamnade Lag Marin.
Toppen! Tack så mycket Havet! :)
Grattis rachell!!! Hur här du lyckats gå ner sa mkt?!?? Tipsa :)