Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
Prästens lilla kråka.... än slank hon hit,... än slank hon dit... än slank hon ner i diket.
Varje vecka, samma visa... sen en tid tillbaka.
Varje vecka går jag upp i vikt... OCH ner igen.
DET är ju positivt.. att kroppen reagerar fortfarande.
Jag ser det så i alla fall.
Ha en fin vecka därute
Tröttis.
här är jag. Så svårt med känsloätandet för det slinker ner vad som helst. Bara det går att tugga!
Har nyst, hostat och druckit honungsmelon hela natten, så jag sjukskriver mig idag.
Har nyst, hostat och druckit honungsmelon hela natten, så jag sjukskriver mig idag.
Krya på dig...
Vila.....
Nu får man bit i sura äpplet, vikten är åt skogen. Jag damp ner rejält i mående, är på väg upp igen. Min utbrändhet ger sig till känna rejält, när motgångar kommer. Två veckor med ätning, av allt som jag inte ska äta.
Nu blir det ätning för vikten och mående skull.
Om det är någon liten "tröst" så är du inte ensam om att känsloäta.
Håller en 👍för stt det går bra för dig. Pepp
Tack, det blir bättre för varje dag igen.🙂
Tröttis.
här är jag. Så svårt med känsloätandet för det slinker ner vad som helst. Bara det går att tugga!
Det är inte lätt när man hamnar där. Äter det jag inte ens brukar äta förr.
Blev utslängd när jag loggade in idag, tänkte då att det nog gått 1 år sedan jag betalade årsmedlemskap, mycket riktigt, 8 nov 22.... Konstigt att det inte går att få en påminnelse, här inne kanske nån v innan, eller på vanliga mejlen...
Diskuterar det med Johan varje år det blir så här "jomen det ska komma" men det har det aldrig gjort på alla de år jag varit med, och inte i år heller... Jag är ju aktiv varje vecka här i BL och skriver alltid vikten i min profil...
Har en bakercysta i knät som brustit, suttit, suttit o suttit.... Började efter flera veckor bli bättre, ca 1v var det bättre, nu svullnat upp igen och kan inte stödja fullt ut på benet, och inte böja det ordentligt...
Galet tröttsamt, och tröttsamt och gått upp 2-3 kg....
Huwa, är så nere och motivationen är i botten, jätteledsen och rädd för vikten nu när jag åter passerat 90 kg åt fel håll..... *SUCK*
Hej
Har varit och myst på Yasuragi med varm bad ång bastu och japansk mat
Som jag fick av min underbara man i 50 års present förra året fick prova att meditera och klangresa och har börjat med det nu och ska testa 90 dagar och hoppas få lite mindre stress i huvudet
Blev utslängd när jag loggade in idag, tänkte då att det nog gått 1 år sedan jag betalade årsmedlemskap, mycket riktigt, 8 nov 22.... Konstigt att det inte går att få en påminnelse, här inne kanske nån v innan, eller på vanliga mejlen...
Diskuterar det med Johan varje år det blir så här "jomen det ska komma" men det har det aldrig gjort på alla de år jag varit med, och inte i år heller... Jag är ju aktiv varje vecka här i BL och skriver alltid vikten i min profil...
Har en bakercysta i knät som brustit, suttit, suttit o suttit.... Började efter flera veckor bli bättre, ca 1v var det bättre, nu svullnat upp igen och kan inte stödja fullt ut på benet, och inte böja det ordentligt...
Galet tröttsamt, och tröttsamt och gått upp 2-3 kg....
Huwa, är så nere och motivationen är i botten, jätteledsen och rädd för vikten nu när jag åter passerat 90 kg åt fel håll..... *SUCK*
Meen...oj, vad trist att det inte fortsatte bli bättre... när det var på G att vända.
Förstår din frustration med vikten....lite lika för många av oss...detta med känsloätandet.
Håller en
att det snart vänder igen. Styrkekram från mig 
ja nog är de känslo ätaande ,mest sånt som är dåligt. Dagen i går blev nästan inget ätande,var på resande fot. Var träffa vår bror i stockholm,så känsloladdat, kännde knappt igen honom. Men nu har vi iaf sett att han blir omhände tagen. Min natt blev snurr i skallen så mycket som måste bearbetas. Nu kaffe sen blir de nog vila för mej.