Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
Rejäl vinter
Det blir fortsättning nästa år! Har nyss fått svar från Johan. Det blir som vanligt 3 plusmedlemsskapsmånader i vinst var 4:e vecka!
Det blir fortsättning nästa år! Har nyss fått svar från Johan. Det blir som vanligt 3 plusmedlemsskapsmånader i vinst var 4:e vecka!
Bra jobbat. Och vilken fin vinterbild 👌
Vi har fått vårt första här också... så jag njuter så länge det varar .
Detta är utsikten från mitt fönster. Love it ♥️
Önskar alla en fin helg
här inget snö. Så de ör väldigt grått utan snö. Vad denna fredag blir ja de kan man undra. Göra finns som sagt,men inte ork o insperation. Blir lite less på de mesta nu. OJ VAD NEGATIV JAG LÅTER,MEN DE ÄR SÅ DE ÄR NU.
Bild åt altanhållet
Har ingen snö här heller även om det idag snöat kraftigt en stund så blev det bara till vatten.
Ingen snö men KALLT❗️ igår kväll var vi ute i -2,9 med pannlampor på , båda två.
vi satte upp 4 utebelysningar inför advent. Gav upp med den 5:e och egentligen viktigaste. Hopsmidd som attans.
i morse redde vi ut den hyfsat för att vid uppsättningen konstatera 1. Cypressen har vuxit alldeles för mkt sedan förra året.
2. många fler lampor sönder än vad det märktes när vi testade. Så det hamnade framför vedstaplarna ist. Då syns det nerifrån vägen, trevligt det också.
Måste se om det går att få tag i nåt nu i veckan.
- vilka fina bilder förresten på snön❣️
15 grader kallt idag!
blir försöka få hem lite mat. Annars händer inget speciellt här. Har fått tid på onsdag bytte av däck och servic . Sen vad veckan blir lär visa sig. Min mat är inte ok äter för lite o fel. Vet inte hur jag ska bryta mönstret.
Hr fått problem med lungorna och astman som ett resultat efter coviden så jag fick en kur med kortisontabletter som ska tas 5 dagar så jag ser inte fram emot siffran på vågen imorgon.
Har även slarvat med grönsaker till maten veckan som varit samt haft 18-rskalas för yngsta dottern men trots en frys full med gott så har jag inte varit där med fingrarna (än i alla fall) men tar en dag i taget för måste lära mig hantera godsakerna hemma (alltid lättare att inget ha).