Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
nu har jag tagit mitt kaffe och sitter här försöker starta upp kroppen. Blir försöka få till nåt i dag. Men få denna kropp o hjärna att samarbeta de får vi se.
Veckan som gått har verkligen inte gått som tänkt. Det började med utslag och slutade i katastrof så kan knappt röra mig då skinnet fullkomligt lossnar på vissa platser så känner mig som ett levande köttsår runt bröst och ljumskar samt ser hemskt ut runt hals, armar, mage mm med utslag som är en blandning mellan blåsor och liknande allergiska utslag minus klåda.
Jag var till vårdcentralen i måndags där de skickade en akutremiss till hud då jag även hör dit då jag har en aktiv behandling av psoriasis/atopisk eksem med cellgifter. Hud verkar tro att jag fått en infektion av något slag i psoriasisen så de skickade tillbaka att de ville ha odligar tagna så jagde vc och var där igår och tog odlingarna.
Jag fick även en tid imorgon torsdag för bedömning och jag hoppas de har en snabb lösning så jag kan få börja leva igen för just nu har jag psykbryt i kombination med förhoppning vilket inte hjälper det hela positivt.
I måndags la tvättmaskinen av då motorfelskod visades och programmet slutfördes inte och trots insatser blev det samma resultat igen.
Vikten eller vågen var inte snäl idag men det tar jag nte alltför hårt då jag skött kosten hyfsat och med tanke på hur jag ser ut så kan det finnas fler anledningar än fusk att tillgå då jag förmodar att kroppen gått in i försvarsläge då jag fryser som ... (ingen feber men huden är kokhet) så tror det kan finnas svullnad och gått om vätska med så jag fortsätter som nu ich försöker ta en timme i taget så får vi se när det är över vad som består och utgå därifrån
Åhh fy va jobbigt. Tror att kroppen sparar på det den kan. Hoppas du får hjälp. Åhh så typiskt att tvättmaskinen lägger av samtidigt. En olycka kommer sällan ensam Kram och krya på dig
Veckans resultat klara
INFÖR VÅREN! Vore tacksam om den, som inte tänker vara med våren 2024, ville meddela det snarast. Om jag inte hör något antar jag att alla vill fortsätta.
Det betyder att gruppen är nästan full, vi är 28 nu och taket ligger på 30. Vill inte skrämma iväg er, tycker att det är en bra grupp.
Tycker f.ö. att det var härligt att Yummi vann senaste 4-veckorsperioden! Minns att det var diskussioner om att dela upp oss i olika viktgrupper. De som har hög utgångsvikt skulle ha svårt att vinna på procenten. VSB = Vilket skulle bevisas och nu är bevisat att så inte är fallet! HEJA!!!

jag kör på i vår hoppas att de ger bättre ifrån sig.
Tar ett varv till i berg och dalbanan❣️
Yes, jag är på't igen
Även jag vill gärna fortsätta!
tänk efter många försök att få upp advents ljus så blev de färdigt. Men inte i alla fönster,de orka jag inte. Visst vi ska töma under våningen, tar lite då o då.