icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad Chatt Biggest Looser höst 2023

Veteran
8081 inlägg
31 augusti 2023 12:52

Här surrar vi.

Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka  och dessutom saknar jag viktfrån flera

Liltes var inne på matdagboken senast 19/7

Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,

Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8

Yummvar inne på matdagboken senast 29/8

Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8

Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????

• Utmärkt medlem
    702 inlägg
    7 december 2023 17:29

Hur svårt kan det vara för somliga att lämna in sin vikt i tid? Så nonchalant! SKÄRPNING!

• Veteran
    2322 inlägg
    8 december 2023 10:05

gjorde en gryta med risgrynsgröt som stått i sin Wonderbag över natten.  Tanken i dag skvabba av köksgolvet.   Nu kaffe heart

• Utmärkt medlem
    702 inlägg
    8 december 2023 12:38
    pralin skrev den 8 December 2023 10:05

gjorde en gryta med risgrynsgröt som stått i sin Wonderbag över natten.  Tanken i dag skvabba av köksgolvet.   Nu kaffe heart

Jag har ingen Wonderbag men har läst lite om den. Tycker du att det är en bra grej att ha och använder du den ofta?

• Veteran
    2322 inlägg
    9 december 2023 10:20
    Lovis skrev den 8 December 2023 12:38
    pralin skrev den 8 December 2023 10:05

Jag har ingen Wonderbag men har läst lite om den. Tycker du att det är en bra grej att ha och använder du den ofta?

blir dåligt använd,har bara haft till gröt,fast de finns mycket man kan använda den till,har receptbok. De är dåligt använnd-  Blev inget golv fix

• Utmärkt medlem
    893 inlägg
    11 december 2023 22:28

Vill gärna fortsätta efter efter jul.

• Mycket engagerad
    269 inlägg
    12 december 2023 06:17

Jag är inte med i Biggest Loser efter Jul. Jag kommer fortsätta att kämpa på och gå ner dom sista kilona. Men jag har så mycket annat att tänka på och det har hänt så mycket sorgliga saker på senare tid.

Så jag tycker det är bättre att någon annan tar min plats, för jag har varit så tankspridd och glömsk & har många gånger glömt att lämna vikt.

Lycka till allihopa & God Jul. 🙂

• Veteran
    4094 inlägg
    12 december 2023 08:16

Klokt att ta hand om sig och sitt.

Varmt Lycka till ...du fixar det på egen hand. 

Njut av helgerna och livet. ALLT handlar inte om vikt.

• Veteran
    2322 inlägg
    12 december 2023 11:27

dessa nätter man inte kan sova. De far runt i skallen.  Vet vad vi har att ta tag i men inget blir. Och kroppen vill inte alls.  SÅ NU FÅR VI SE VAD DE BLIR MED ALLT. wink

• Veteran
    2322 inlägg
    13 december 2023 09:29

vikten upp inte konstigt när de åker in sånt som jag inte ska ha och de är mycket . Men de är bara jag som kan fixat,men de är så mycket som måste stämma.  Och de gör inte de just nu. heart

• Veteran
    1244 inlägg
    13 december 2023 09:38

Veckan som gått har verkligen varit upp och ner, viktmässigt.

Jag har själv tugget mig till siffrorna. Ingen ursäkt men en förklaring är födelsedagar, egenhändigt bakande, glöggträff med massa allt.

Gott har det varit iaf😁🥵