Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
Vet inte vad som hände. Resultat-tabellerna försvann. Ingen annan än den som skrivit ett inlägg kan ta bort det, alltså i detta fall jag. Nu finns tabllerna där och Bariatri vann 3 månaders plusmedlemsskap. Nu på onsdag startar hösten! Senast kl 24 ska era vikter vara inlagda, men jag kommer inte att ta itu med dem förrän tidigast på fredag då jag har liggfrämmande i datarummet.
Hur nöjd som helst ...
Kom hem söndag em efter en all inclusive - minisemester.
På måndagens vågmöte var jag 1,3 kg tyngre än förra veckan ( 77 kg )
Införde direkt rutin & disciplin
I mitt fall betyder det ...vin , skräp och brödstopp ..och voila'...det gav resultat direkt...t.o.m mer ... -0,1 kg extra på dessa 2 dagar .
INGENTING kan stoppa mig nu....
Lycka till allihop
Babs2...läste om "tabellstrulet"...vilket otroligt jobb...OCH tid du lägger ner på detta.
Stor eloge till dig som orkar med oss....TACK och respekt

ja hur ska jag få till allt med mat mm. Har haft de lite jobbigt med mitt hjärta några veckor har tid på hjärt kliniken 20 sept. Har kännt mej väldigt trött sista tiden. Så de är bra att bli uppkollad.
Babs2...läste om "tabellstrulet"...vilket otroligt jobb...OCH tid du lägger ner på detta.
Stor eloge till dig som orkar med oss....TACK och respekt

Jag har tabellen lagrad i datorn, så det är bara att kopiera in den på matdagboken
Babs,
Jag kan bara hålla med alla föregående skribenter. Utan DITT engagemang hade det inte fungerat❣️
Har försökt tänka mig in i din roll vid flera tillfällen men slagit bort tanken väldigt snabbt. Så TACK❣️
Nu tar vi nya tag för att gå en bättre höst till mötes😁🌞
Babs,
Jag kan bara hålla med alla föregående skribenter. Utan DITT engagemang hade det inte fungerat❣️
Har försökt tänka mig in i din roll vid flera tillfällen men slagit bort tanken väldigt snabbt. Så TACK❣️
Nu tar vi nya tag för att gå en bättre höst till mötes😁🌞
ja ett bra jobb "babs" jag skulle inte fixat. Får försöka göra mitt bästa gällande de som åker in.
Vad ni är rara! Ofta går det ju bra, men ibland DJ....s det.
Nu har bror och svägerska gett sig av hemåt Bagarmossen. Väldigt trevligt att ha dem här, men skönt att vara på tu man hand igen.
Igår em fick sambon hämta sina hörapparater och det var fantastiskt att se och höra honom delta i samtalet.
De apparater han har fått nu har inte vaxfilter och inget batteri. Det är en slang man ska peta och sen laddar man i en laddare.
Nej nu ska jag sätta igång "arbetet"!
Resultaten finns nu på "vikttråden
Hej alla
Fixar ej längre rapportera vikt via mobiltelefonen sedan MD app tagits bort. Använder endast dator. Ser att jag kommer vara rätt mycket på resande fot under hösten (ej tillgång till dator). Så jag står över Biggest loser hösten 2023.
Jag läser boken "ta makten över din hälsa under 12 veckor" och kommer följa denna bok under hösten. Just nu flyter livet och viktresan på och jag har lagt dieter mm på hyllan.
Tack Bab2 för allt arbete du lägger ner Biggest loser.
Jag hakat på under dec 2023 / jan 2024.
Lycka till alla som deltar i Biggest loser här på MD hösten 2023
Vet ni vem som glömde att väga sig i onsdags??????????? MOI. ja, ja sånt händer den bästa! Nu har jag väl ätit upp mig lite exra till nästa vecka, men det kommer nya veckor!