Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
lördag.och här sitter jag ska försöka starta upp dagen, Får se vad dagen kan tänkas bli,mannen håller på med ved trodde vi skulle slippa ta hem de . Men nu är de så. Han sitter och lastar skottkärra,Jobbigt jobbigt. De kanske inte behöver eldas kan bli en mild vinter. NU kaffet.
Mycket sjå är det med sambons hörapparater, men det ger sig nog med tiden.
18 september ska han operera gråstarr på sitt bästa öga. På det sämre ögat har han "gula fläcken", som inte går att åtgärda plus gråstarr. När man sett att den första operationen lyckats ska man fundera på att ev operera nästa öga. Det är klart att han funderar på vad som händer,om första operationen misslyckas. Det andra ögat har han idag 6 % syn på.
Men det är klart att det ska gå bra! Tankarna snurrar mest på nätterna!
Babs2... det är ju lite läskigt med just synen. Maken väntar på att få göra gråstarr-operation på båda samtidigt. JAG är nog mer nervös än honom, tror jag 😬
..
Hej jag.vill bara meddela att ja kommer inte vara med på invägning tills vecka 40.. 3 okt. Hoppas detta är okej. Och att ja kan styummyanna kvar på listan.
Mvh Kristina yummy
Stanna*
nu väntar vi på att få tid till renoveringen,troligen inte fören tidigast i nov. Ja de tar ska jag säga.... Men de måste fixas.
Nu har jag betalt för plusmedlemsskap ett år till................
Hej!
jag är jätte gärna med denna svängen oxå. Kan lämna vikt i morgon :)
Hej jag.vill bara meddela att ja kommer inte vara med på invägning tills vecka 40.. 3 okt. Hoppas detta är okej. Och att ja kan styummyanna kvar på listan.
Mvh Kristina yummy
jag noterar det! Du stannar kvar på listan!
Hej!
jag är jätte gärna med denna svängen oxå. Kan lämna vikt i morgon :)
Du finns på listan, kom in med vikt!