Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
foten bättreFår vara glad för de lilla. I DAG hjärtklinik för koll vad som ska göras eller sägas vet jag inte.
Veckoresultaten finns nu på vikttråden!
som sagt man får vara glad för de lilla men hjärtat är ju stort, Och de såg bra ut,så medicin funkar . De är bara jag som måste se till komma på banan igen.
dålig uppslutning här. Vad gör ni som inte har tid här. Finns så mycket att göra även här,men tar en stund här endå. Ska försöka få till nåt i dag,men inte lätt får tvinga mej. Kaffe först nu
Kolsvart ute men inte är gatlyktorna tända inte❗️jo nu precis tändes de.
jag skulle inte vilja ut och gå nu. Visserligen är det gångbana nedanför tomten men cyklar
och mopeder kör heltokigt.
söndag kväll, åter en vecka har gått. Men nu är gräset trimmat överallt, även uppe på berget. Sonen var här i måndags.
Vi har sågat ner mycket på en buske som skymde stolplyktans ljus. Så nu är det en stor hög klar för eldning i höst.
disken fixad sotaren varit här en jätte trevlig tjej. Jag får se vad jag känner för idag, I morgon går hela dagen för läkar besök (gubben) jag sällskaps dam. Blir åka 5 mil enkel.De är dyrt använda bilen nu för tiden. Men måste man så måste man. Tar ett glas vatten . En vän till mej målat
Fina tavlor, påminner lite om fullmånen utanför fönßtret
Igår tänkte jag skippa att rapportera här på BL.. och "skylla på" att jag glömt t. ex... . . då jag IGÅR stod på vågen som ett stort ?.... och fattade nada 🤔🙄
Inatt har jag måst tömma blåsan rejält... inte vanligt... och det gjorde susen.
Där ser man..."man blir vad man äter" ... det ligger nåt i det 🙄
Det har blivit lite väl mycket bröd...
Nu "tar vi helg" som de säger i reklamen...en sista husbilstripp, söderut i landet.
Det ska bli gott att vara lite ledig från färg & penslar...
Önskar er en bra vecka med denna höstbukett från trädgården. ❤️
Bra att du inte ger upp.ha en trevlig tur!
Låter skönt Bella, lämna måsten och bara ge sig iväg❗️