Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
Vilken berg och dalbana man är i med vikten. Vet att jag gör fel just nu med maten. Äter riktigt en gång och småätningar kväll och natt. Även sömnen är helt fel, 3-4 timmar.
Är väldigt stressad över saker och ting här hemma.
Tänker komma igen efter jul.
Önskar er alla en riktigt god och mysig jul.🙂🤶🎄
Jag vill fortsätta efter jul - pepp och tips behövs.
blev en dålig natt igen,sover för lite. Men sitter här idag igen med min kaffemugg. Hoppas få till nån låda i dag.
Veckans resultat finns på Vikttråden!
Mitt "fina" resultat beror på att jag några dagar glömt (avsiktligt eller oavsiktligt) att ta vätskedrivande och sen när jag tog dem, ja då blev de ett evigt kissande. Jag brukar ibland hoppa över dem när jag vet att jag ska på ställen och tillfällen där det kan vara besvärlgt att gå på toa men detta blev för mycket.
Nu går vi mot sista vägningen före jul och sista belöningen! Ska fundera på hur VÅREN ska läggas upp. Tänk VÅR! jag längtar, är så less på all denna snö, fast det är ljust förstås.
Babs2... Minus är minus oavsett... Så hemskt mycket GRATTIS från mig 👏👏Alltid kul att ligga i topp
Bella50, Tyvärr hade jag gått upp en massa veckan innan!
Bella50, Tyvärr hade jag gått upp en massa veckan innan!
Då jämnar det ut sig självt. 👌
dålig natt igen, Blev några smålådor packade i går. Får se vad känslan blir i dag. All snö borta,blir mörkt o gegigt.
Babs, får se om jag hinner slänga in en vikt i morrn bitti, ska vara på operation i Hässleholm kl 6.45. Tar en timme att köra dit och så måste jag ju duscha en tredje gång med Descutan kl 5. Annars önskar jag alla en God Jul osv, "ses" på BL nästa år.
Babs, får se om jag hinner slänga in en vikt i morrn bitti, ska vara på operation i Hässleholm kl 6.45. Tar en timme att köra dit och så måste jag ju duscha en tredje gång med Descutan kl 5. Annars önskar jag alla en God Jul osv, "ses" på BL nästa år.
Lycka till med operationen