Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
ja nog är de känslo ätaande ,mest sånt som är dåligt. Dagen i går blev nästan inget ätande,var på resande fot. Var träffa vår bror i stockholm,så känsloladdat, kännde knappt igen honom. Men nu har vi iaf sett att han blir omhände tagen. Min natt blev snurr i skallen så mycket som måste bearbetas. Nu kaffe sen blir de nog vila för mej.
Tråkigt, om han är sjuk, din bror.
Gott att ni sågs iaf.
Vila är bäst.. ✌️
tog flera dagar komma igen från stockholms resa, Först i dag kom jag mej för ladda en maskin. Vår bror har kapat ett ben troligen de andra med på G. Dålig cirkulation, 0ch strok på de. Han var iaf medveten vi var där. Får se hur de går för honom. TRAGISK ,
Beklagar. Hoppas han Kryar på sig.
Helgen gick åt att förbereda mig för nystart av LCHF, för den mat mår jag bra av. Har gjort två veckors matlista, tänk vad jag ska göra när jag är på väg att trilla ner igen och planera allt jag ska göra. Dagen blir en nystart för mig, vet inte hur många gånger jag gjort det. Det känns bra iallafall.
Så jag vill ge er alla ett pepp och önskar er en härlig vinter.
Inget kul alls denna vecka....+1 kg... MEN jag har själv orsakat det.
Idag är en ny dag. Lycka till ni andra. ✌️
Tyvärr + 1,5 kg.... Skåne firar vi Mårtensafton med GÅS med krås.....Och det blev GÅS med allt som tillhör även Svartsopp så gott...avslut med Äpplepaj med vaniljsås och vanilsglass. På Hurva Gästis. Suveränt gott, Värt 1,5 kg upp
Ibland får man bara njuta .Och det gjorde Jag.
har haft internet strul .Så en hel dag utan. De var inte så dumt endå. Att de ska vara så svårt få till de med maten. Ingen matlust fast jag måste äta. Spelar nästan ingen roll vad jag tycker om,blir mycket mackor. Konstig att jag inte går upp mer. Vet inte när min insperation kommer tillbaks. Just nu förmycket negativt runt mej.
Det enda positiva denna veckan var väl -3,7 kg, annars har jag hunnit ligga inne en natt på psyket samt fått covid så det har inte blivit någon träning men jag har även blivit påmind varför jag vill och behöver denna resan för att ge lungorna mer plats för att fungera så bra som möjligt så det har inte slunkit ner mycket mer efter lördagen än mina portioner och måltider (planerade)
Blev utslängd när jag loggade in idag, tänkte då att det nog gått 1 år sedan jag betalade årsmedlemskap, mycket riktigt, 8 nov 22.... Konstigt att det inte går att få en påminnelse, här inne kanske nån v innan, eller på vanliga mejlen...
Diskuterar det med Johan varje år det blir så här "jomen det ska komma" men det har det aldrig gjort på alla de år jag varit med, och inte i år heller... Jag är ju aktiv varje vecka här i BL och skriver alltid vikten i min profil...
Har en bakercysta i knät som brustit, suttit, suttit o suttit.... Började efter flera veckor bli bättre, ca 1v var det bättre, nu svullnat upp igen och kan inte stödja fullt ut på benet, och inte böja det ordentligt...
Galet tröttsamt, och tröttsamt och gått upp 2-3 kg....
Huwa, är så nere och motivationen är i botten, jätteledsen och rädd för vikten nu när jag åter passerat 90 kg åt fel håll..... *SUCK*
Meen...oj, vad trist att det inte fortsatte bli bättre... när det var på G att vända.
Förstår din frustration med vikten....lite lika för många av oss...detta med känsloätandet.
Håller en
att det snart vänder igen. Styrkekram från mig 
Tack fina Bella 🥰
Torsdag morgon - började inte så bra. Ist för att ta blodtryckstabletten 15 min före frukost så slängde jag in en insomningstablett ist.
får se hur denna Dagen blir, jag hade en del jag tänkt göra. Det blir som det blir❗️