Här surrar vi.
Ursäkta dröjsmålet, det blev tjorvigt med start och avslutning samma vecka och dessutom saknar jag viktfrån flera
Liltes var inne på matdagboken senast 19/7
Nira74 var inne på matdagboken senast 29/6,,
Sötbiten var inne på matdagboken senast 23/8
Yummvar inne på matdagboken senast 29/8
Matmaja och Piaan55 var inne på matdagboken senast 31/8
Jag ger de 3 sistnämnda chans att komma in med vikt eftersom det varit så tjorvigt, kanske är det så att jag missad dem, Har någon av er andra sett deras vikter?????
Oj Monqi! Jag tycker verkligen synd om dig. Kämpa på! Smart med förbudet för maken. Jag har sagt till sambon att han får köpa till sig själv men inte visa för mig.
Tack snälla 🥰 jaa de får smussla med sitt godis bäst de vill, håll det borta från oss bara, annars ryker det 😂
Monqi låter inget skönt, krya på dig och du kommer igen efteråt. 🌺❤️🩹
Tack 🥰 hoppas det, men blir kämpigt, just nu ingen motivation 😁 men måste skärpa mig, annars blir det ju så mycket att ta igen ❤️
Monqi... Vilken otur.
Kan inget om orsaken till Bakercysta... men låter jobbigt och smärtsamt.
Sänder allt gott till dig från Kroppefjäll /Dalsland 😍
Tack fina Bella🥰 ja väldigt segt och långlivat, men det går bättre o bättre, men plötsligt viker sig knät på nå vis, och då gör det j****t ont 😅
måste försöka städa av de värsta under helgen för visning på måndag. Enda gången de blir städ nu är inför visning. Men de lär inte bli nåt denna gång heller. Har hållt på nu i två år. Vi kommer inte få nån vinst får gå back räjelt. Men vi kan inte bo så här de går inte. Så de blir väl ta smällen (jag klarar de men gubben ??) ja ja nu kaffe
Sen får man ta tag i de som ska fixas.
forsätter fixa lite i dag med. De går sakta med de mesta. Men de blir nog bra bara de inte ligger grejor lite här o där. Viktigast är toa och bad . Nu kaffe har inte ställt om klockorna (de mesta går digitalt )
Pralin...man ska aldrig säga aldrig. Jag håller en tumme för att ni får nån seriös intressent
Helgen har varit god...lite föör god kanske...men så blir det ibland. Vi har haft en brorson på besök...med nattsudd till 03...och sen tidsomställningen på det. DEN glömde jag helt bort..och gick upp kl 05 istället för vad jag trodde 06. Redan trött...så blir man mera sugen för att hålla sig uppe. Ja,ja det får gå med ett plus den här veckan...men man vet aldrig vad kroppen hittar på tills på onsdag . Ha det fint alla kämpar
de avboka "titten" så var de med de. Så less att de inte ens kommer tittar.
Jo, det är ju trist... 😬
Jobbar mäklaren bra för er skull, tycker ni?
Om inte... Byt till en annan....som jobbar i ert intresse till 100%.
I ärlighetens namn... Så noterar jag den högre vikten idag.
Efter en riktig "slarvhelg" både med mat & dryck, sömn och dessutom tidsomställningen, som faktiskt påverkat oss mer än vanligt i år... så blev det ett litet plus på 2 hg. Alltså försumbart
Vid första "påstigningen" stod den på +-noll sen förra veckan .. jag blev förvånad... men sen ändrade den sig och tyckte att - "ett litet plus bör hon allt få efter slarvet"... OCH jag håller nog med.. 😂😂
Lycka till allihop ✌️