Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Dagen startad med 1/2 apelsin, squashsoppa och en balja kaffe.
Dagen startad med 1/2 apelsin, squashsoppa och en balja kaffe.
Gårdagens middag och dagens lunch, krämig fisksoppamed räkor.
Gårdagens middag och dagens lunch, krämig fisksoppamed räkor.
Den verkar smaskigt!
Jättegod, hade 4% mat lagningsgrädde i st f 15 så den blev inte krämig men lite majzenaredning gjorde susen. Har precis ätit lunchportionen.
här till lunch fläskottlet o grönsaker med kebabsås inte alls dumt. Blev två ost skivor till mellis så de går skapligt, Mitt dilemma är fika bröd,
En sån överraskning det kom idag, ett blombud med en kraftig tulpanbukett, enflaska mousserande äppelmust och en låda geléhallon, från käre bror och svägerska som uppmuntran på tulpanernas dag
Middag idag var balsamicokycling med ris, men någon bild blev det inte, ska försöka komma ihåg i morgon lunch.
Vilken trevlig överraskning
Äntligen minus! Visade minus på vikten innan invägningen hit, sen visade de plus på invägningsdagen. Men i dag visar vågen äntligen minus igen. ☺️ Känner mig peppad! Måste försöka låta bli att väga mig hela tiden, men det är svårt. Nu ska jag försöka hålla mig från vågen fram till onsdag.
Måste försöka att bara köra på och lita på mig själv att jag gör rätt!
Äntligen minus! Visade minus på vikten innan invägningen hit, sen visade de plus på invägningsdagen. Men i dag visar vågen äntligen minus igen. ☺️ Känner mig peppad! Måste försöka låta bli att väga mig hela tiden, men det är svårt. Nu ska jag försöka hålla mig från vågen fram till onsdag.
Måste försöka att bara köra på och lita på mig själv att jag gör rätt!
Wohoo! Bra jobbat!
Ja nu håller vi i!
Haha jag har samma problem, springer och väger mig till som tätt, måste sluta med det. He dessutom en rätt opålitlig våg och hade egentligen tänkt köpa en ny. Men vågar inte byta nu när jag väl har börjat här! 😀