icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8081 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    30 juni 2021 10:31

Massa pepp! Babs2 och Pralin kämpa på! ☺️ Här går det också åt fel håll, åt för mycket till midsommar och har unnat mig yoghurt senaste veckan. Men om jag inte hade varit med här så hade jag nog spårat ur mer...

Känner att jag har mycket vätska i kroppen just nu så de kan nog vara en anledning till att vågen visar plus den här veckan. Och så har jag ätit bra, men för mycket i midsommar. Dock känner jag mig positiv! ☺️ Jag har tränat 16 pass i juni! 💪 Så skönt att jag lyckats hålla igång med träningen. 

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    30 juni 2021 11:30

Hängt med hela vägen 2,7 kg blev det, hade målet på mer men tar nya tag. Sedan vet jag att jag under den här tiden även opererat in metall i nacken 😉

Jag stretar på vidare mitt första år aktiv på MD har gett en minskning på 9,3 kg så det har gett resultat och jag har inte bråttom utan tänker långsiktigt.

Ha en skön sommar och njut av livet 🌸🐸

• Veteran
    8081 inlägg
    30 juni 2021 12:42
    Digitali skrev den 30 juni 2021 11:30

Hängt med hela vägen 2,7 kg blev det, hade målet på mer men tar nya tag. Sedan vet jag att jag under den här tiden även opererat in metall i nacken 😉

Jag stretar på vidare mitt första år aktiv på MD har gett en minskning på 9,3 kg så det har gett resultat och jag har inte bråttom utan tänker långsiktigt.

Ha en skön sommar och njut av livet 🌸🐸

Härligt Digitali!

• Veteran
    8081 inlägg
    30 juni 2021 12:45

Nu har jag gjort slag i saken och bokat in mig på "när-gymmet" med början i morgon. Sambon börjar på sitt gym inne i stan i morgon också. Det är med längtan och bävan man ser fram emot det. Men mest längtar jag efter vattenträningen, vet inte när den startar. Deltavarianten har ju kommit tilll Västernorrland. så det dröjer nog.

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    30 juni 2021 13:05

Babs2 här började de lite smått i våras med vattengympan med 2 pass i veckan vid lunchtid. Jag har varit på dem när jag nytec knade mig för nästan 2 veckor sedan.
    Det var eller är vattnet jag saknade mest också så det kändes skönt. Jag kör 1 dag i veckan på gymmet med styrka och har nu bokat in mig på en gymintroduktion för att tänka lite utanför ramarna.

Lycka till imorgonheart

• Veteran
    1371 inlägg
    30 juni 2021 13:09
    babs2 skrev den 24 juni 2021 12:42

Ja då har jag fattat ett beslut! Jag har gått med i kickstart medelhavskost och börjar 1/7, Som tur är får man inköpslistan i god tid. handlar ju en gång i veckan bara, så först veckans inköpslista har jag redan laddat ner.

Idag  firar vi på distans bror-son-donens 8-årsdag, han i Bagarmossen och vi i Sundsbruk, men jag har gjort varsin bakelse efter hans storasysters recept på Oreo tårta. Oreokex, grädde och philadelfiaost.

I morgon blir det midsommarbakelse med små maränger, grädde och jordgubbar.

Här ska festas!!!

Superbra beslut! Medelhavskost ska ju va den mest hälsosamma enl diverse experter...

Detta grejar du ❤👌

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    Redigerad: 30 juni 2021 13:18

Idag blev sammanräkning av våren och med dagen vägning (-0,8 kg) så blev det sammanlagt 19,1 kg ner.
    det har varit motigt ibland och även lite plus men jag är helnöjd över att lyckats komma tillbaka och känner mig väldigt tacksam över er andra för ni har peppat, pushat, delat med er oavsett med eller motgångar vilket ger mig känslan av att jag inte är ensam utan en del av ett team.

Jag ser fram emot sommaren och höstens resa med er så nu kör vilaugh

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    30 juni 2021 13:23

Här gårdet åt fel håll,,,,gjort så ett bra tag.....Juni och Midsommar blev det ett skutt upp på vågen....Tyvärr....

Nu tar jag en paus vecka innan jag kommer igång med sommar/ höst  ....Hoppas energin är tillbaka då för att att ta nya tag göra en omstart.Vilken gång i ordningen vet jag inte ,sad Sorgligt att man inte kan få diciplinen att kopplas in. Me ger inte upp tar nu ett sista tag året ut så får vi se vem som segrar.

Vi ses i tråden sommar/höst.....yes

• Veteran
    8081 inlägg
    30 juni 2021 16:29

Visst blir det skönt med en veckas semester! 

• Veteran
    2322 inlägg
    1 juli 2021 10:18

här har min nacke strulat men lite bättre. Men då är de andra ställen som spökar.  17 ska inte ge mej endå. För de är bara jag som kan görat,men har man ont o jäkligt då tar de imot. Men de är iaf svalt så då kanske man kan njuta av de. Ha en bra juli heart