Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Välkommen Maya48! Det är bara 1 vecka kvar av "våren", men sen kommer sommar och höst!.
Ja då har jag fattat ett beslut! Jag har gått med i kickstart medelhavskost och börjar 1/7, Som tur är får man inköpslistan i god tid. handlar ju en gång i veckan bara, så först veckans inköpslista har jag redan laddat ner.
Idag firar vi på distans bror-son-donens 8-årsdag, han i Bagarmossen och vi i Sundsbruk, men jag har gjort varsin bakelse efter hans storasysters recept på Oreo tårta. Oreokex, grädde och philadelfiaost.
I morgon blir det midsommarbakelse med små maränger, grädde och jordgubbar.
Här ska festas!!!
Nu har jag lagt in alla måltider för vecka 1 i min matdagbok och kopierat dem till favoritmåltider, för framtida behov, Har börjat gå igenom inköpslistan, sambon ska äta en del a måltiderna men komplettera med potatis/pasta/bröd.
Bra att ha sysselsättning!
Nu har jag lagt in alla måltider för vecka 1 i min matdagbok och kopierat dem till favoritmåltider, för framtida behov, Har börjat gå igenom inköpslistan, sambon ska äta en del a måltiderna men komplettera med potatis/pasta/bröd.
Bra att ha sysselsättning!
Härligt! Massa pepp! ☺️ Jag körde kickstart keto och har fortsatt med Keto. Och min pojkvän har fortsatt att äta bröd, pasta, potatis mm. Men har också fått mer intresse för min kost, ibland av lathet över att inte orkar göra extra saker själv. Att göra veckomatsedel och handla hem allt var ett vinnande koncept för mig i början.
Lycka till med kickstarten!
Tack Åsa
Inte sååå...illa ändå.
Startvikt 15/2 = 73,9......
Slutvikt 28/6 = 71,8... så totalt - 2,1 kg.
lägsta viktnotering under perioden = 70,4...så det är fortfarande möjligt.
" Den största vinsten för mig är att jag slutat regga väga och mäta allt jag stoppar i mig"...vilken frihet !!!
Nu åker jag på semester 1 vecka , utan våg...så idag får bli min slutrapport.
Vi ses ...Må gott alla...var rädda om er därute...och TACK babs2
Lägsta vikt under perioden =
Bra jobbat Bella! Den här omgången tar ju slut nu och nästa börjar 7/7. Hinner du hem till dess eller ska jag ta din slutvikt som startvikt.
Verkar inte vara någon rusning av nya precis, ska be Johan att jaga på lite!
Ha en trevlig semester!
hoppas jag kan få till de snart för de går bara åt fel håll,lätt de när man inte mår bra i kroppen. Men jag ska inte ge mej för gör jag de då är allt kört,med alla mina problem. Så de är dags snart ta saker på allvar.
hoppas jag kan få till de snart för de går bara åt fel håll,lätt de när man inte mår bra i kroppen. Men jag ska inte ge mej för gör jag de då är allt kört,med alla mina problem. Så de är dags snart ta saker på allvar.
Ja du Pralin, här går också åt fel håll, men nu ska jag sätta in en stöt. Kan i alla fall inte skylla på att jag sover dåligt, för det gör jag inte längre med c-papen.
Bra jobbat Bella! Den här omgången tar ju slut nu och nästa börjar 7/7. Hinner du hem till dess eller ska jag ta din slutvikt som startvikt.
Verkar inte vara någon rusning av nya precis, ska be Johan att jaga på lite!
Ha en trevlig semester!
Jag hinner hem till starten babs2. så ny vikt ( efter en veckas friflygning) kommer. Hoppas den inte är alltför hög bara efter semestern...men det må så vara isf.
Trevlig vecka till dig med.