icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8081 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    8081 inlägg
    31 maj 2021 10:48

Klartecken från Johan att fortsätta över sommaren och hösten.

Avstamp blir i vecka 26 onsdag 30/6 dvs när vårens omgång slutar.

v26-v30 3 månaders plusmedlemsskap till den som går ner mest
    v30-v34    -"-
    v34-v38    -"-
    v38-v42    -"-
    v42-v46    -"-
    v46-v50    -"-

Den som gått ner mest under hela perioden v26-v50 får 1 åårs plusmedlemsskap.

HURRA!!!!!

• Veteran
    8081 inlägg
    31 maj 2021 16:42

Haft fruktansvärt ont i ögonen på fm trots anti-histamin och ögondroppar, men så småningom lugnade det sig. Hade beställt blå, lobelia och röda petunior att sätta i balkonglådor under fönstren på framsidan, men petuniorna var slut, men som tur var fanns det på plantagen. Har börjat fylla jord och vatten i nya självvattnande lådor, men ryggen sa ifrån så jag bestämde mig för middagsrast. Köpte också 4 röda pelargonior att sätta i självvattnande krukor på altanen, allt enligt traditionen.

Vet inte riktigt vad som hänt, men plötsligt känner jag för att göra något åt min vikt!

Hoppas att ni också känner inspiration nu när vi får fortsätta över sommaren ja ända fram till jul.

laugh  heart

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    1 juni 2021 16:44
    babs2 skrev den 31 maj 2021 16:42

Haft fruktansvärt ont i ögonen på fm trots anti-histamin och ögondroppar, men så småningom lugnade det sig. Hade beställt blå, lobelia och röda petunior att sätta i balkonglådor under fönstren på framsidan, men petuniorna var slut, men som tur var fanns det på plantagen. Har börjat fylla jord och vatten i nya självvattnande lådor, men ryggen sa ifrån så jag bestämde mig för middagsrast. Köpte också 4 röda pelargonior att sätta i självvattnande krukor på altanen, allt enligt traditionen.

Vet inte riktigt vad som hänt, men plötsligt känner jag för att göra något åt min vikt!

Hoppas att ni också känner inspiration nu när vi får fortsätta över sommaren ja ända fram till jul.

laugh  heart

Härligt att läsa att motivationen återkommit! Dina blomlådor kommer att bli fina. Gillar kombon med Röda Petunior och blå Lobelia. Det är något magiskt med den kombon yes

• Veteran
    4094 inlägg
    2 juni 2021 07:39

Här är det orsak & verkan  efter 4 dagars "fritt fall" under vår Skånetripp..med noll koll på mat,dryck eller motion. 

Skadan kunde blivit värre än detta...och det kan förändra sig snabbt...det vet jag nu. Lycka till därute 

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    Redigerad: 2 juni 2021 07:50

Tog mig en fri helg och åt vad jag kände för. Gick tillbaka till att äta bra mat i måndags och tog en 18h fasta måndag - tisdag. +0,2 kg känns som helt ok den här veckan. 

• Veteran
    2752 inlägg
    2 juni 2021 08:02

Hej igen 

har kämpat på med mat och motion 

mannen och jag cyklar på utflykter och 

peppar varandra vi har ju övervikt båda 2 men jag är ju lite tyngre men 

trots att jag varit rätt duktig så vill inte vågen 

men jag vet att jag gör rätt så kämpar på

pepp alla  nya skor inköpta 💪🏿

• Veteran
    2322 inlägg
    2 juni 2021 08:39

veckan var skit för mycket fel som åkt in. För jag inte orkar göra mat. Blev mycket fel men de är påt igen.  Tänk för 12 år sen vägde jag 30 kg mindre.   Ja de är bara påt igenheart

• Utmärkt medlem
    860 inlägg
    2 juni 2021 09:40

Väntad viktuppgång men inte orolig mitt mål fram till idag har varit att ligga under 70 kg. 
    Nu nytt mål - 65 kg innan dess inget fikabröd eller glass (jag lever under tesen man kan äta allt men inte alltid) 💐

• Veteran
    8081 inlägg
    2 juni 2021 11:13
    Digitali skrev den 2 juni 2021 09:40

Väntad viktuppgång men inte orolig mitt mål fram till idag har varit att ligga under 70 kg. 
    Nu nytt mål - 65 kg innan dess inget fikabröd eller glass (jag lever under tesen man kan äta allt men inte alltid) 💐

Önskar att minn viljestyrka klarade det! Heja dej!!

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    2 juni 2021 12:07
    babs2 skrev den 31 maj 2021 10:48

Klartecken från Johan att fortsätta över sommaren och hösten.

Avstamp blir i vecka 26 onsdag 30/6 dvs när vårens omgång slutar.

v26-v30 3 månaders plusmedlemsskap till den som går ner mest
    v30-v34    -"-
    v34-v38    -"-
    v38-v42    -"-
    v42-v46    -"-
    v46-v50    -"-

Den som gått ner mest under hela perioden v26-v50 får 1 åårs plusmedlemsskap.

HURRA!!!!!

Mycket bra Babs och Johan....NU är det upp till mig wink