Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Gärna fortsättning över sommaren, det blir en extra sporre att vara med i en grupp såhär 🙂
Jag fortsätter gärna över sommaren. Känner att jag äntligen har kommit igång och det går åt rätt håll, dvs neråt 😁. Även om jag inte är den mäst sociala här så hjälper det utroligt mycket på motivationen att vara med.
Håller med om att fortsätta under sommaren! ☺️
jag hänger gärna med . De är bra att ha detta med vikten kollad 1 gång i veckan. Så för mej är de en sporre ,fast de går trögt men nån gång så ska de falla på plats
Jag hänger med hänger på. Även om jag liksom många andra här litet står still vi skyller på vågen som har svårt med siffrorna
Ingen koll på mig själv bara så dåligt även om jag tänker på det hela tiden. Trots allt bra att vara med annars kanske det barkat helt åt skogen.Någon gång någon vecka skall jag förhoppningsvis få tillbaka energin har 5 kg jag bara måste komma ner märker på min onda fot inte bra att ha gått upp så om inte annat för hälsans skull. Så hoppas vi ses här alla hela sommaren och även hösten .Så är det ju så roligt läsa allas inlägg.
SÅ JOHAN LÅT OSS FORTSÄTTA .
OCH BABS TACK FÖR DITT JOBB HÄR OCH DITT TÅLAMOD MED OSS
Jag försöker ta baby steps, lite som en missbrukare. En måltid i taget, en dag i taget. Försöker att ha en plan för vad nästa måltid ska bli. Det spontana blir alltid mitt fall. Ett spontant restaurangbesök, ett barn som spontanbakar osv. Men jag börjar bli bättre på att vara snäll mot mig själv och inte se snedstegen som misslyckanden. Utan avsteg ibland blir det tråkigt att äta nyttigt. Och det blir fler och fler måltider som blir som planerat 👍
Jag försöker ta baby steps, lite som en missbrukare. En måltid i taget, en dag i taget. Försöker att ha en plan för vad nästa måltid ska bli. Det spontana blir alltid mitt fall. Ett spontant restaurangbesök, ett barn som spontanbakar osv. Men jag börjar bli bättre på att vara snäll mot mig själv och inte se snedstegen som misslyckanden. Utan avsteg ibland blir det tråkigt att äta nyttigt. Och det blir fler och fler måltider som blir som planerat 👍
Bravo!
Nu har jag skickat en fråga till Johan om att fortsätta över sommaren och ta hösten ändatill jul i ett svep. Om man tar sommaren för sig blir hösten så kort. Lika bra att slå till med allt på en gång.
Denna vackra dodda mötte jag en kort stund i Lund i fredags. Det var vårt andra möte irl...båda korta...men det kommer väl bli längre nån gång , hoppas jag
Hon är en av många jag mött irl genom Matdagboken.
Har hennes tillåtelse att publicera fotot
Ang...BL i sommar...så självklart är det bra att ha den kollen på vikten...så jag hänger kvar också.
Tack för allt du gör babs2.
TACK snälla BELLA för fina ord
Korta möten men lika roligt har det varit varje gång någon gång skall vi kunna få till ett längre möte.
Hoppa ni är nöjda med nya Skåne Husbil.