Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
ja ny dag nya möjligheter.
Tar tag i nya veckan! Har nu kört 30 min styrka helkropp och 30 min yoga. ☺️💪 Den här veckan ska jag ta tag i mina kvällar. Jag har hamnat i en dålig lop av unnande. Även om det är inom min kostram som jag unnar mig så går det lätt över styr. Viktuppgången den här veckan va nog bra, ibland behöver jag nog en bitter aha upplevelse för att ta tag i att tänka till.
Helt sanslöst kom hem idag efter 1,5 vecka på sjukhus först KS sedan rehab Frösundavik tycker jag ätit så osunt tröstat mig med både läsk, glass och chips rört mig minimalt och ändå väger jag drygt 3 kg mindre på min våg än måndagen den 10 maj på morgonen och nu har jag ändå druckit kaffe och tagit mina mediciner och vågen visar 66,8 kg 🥰 gäller att hitta balansen nu.
Hurra Digitali!!!!
Nu är resultattabellen uppdaterad!
Gårdagen blev Tjorvig: hade tid för vaccination nr 2 kl 10.30 och var påa plats i tid och köade och fick komma in så småningom, vaccinatören tog upp mina data på skärmen och frågade om jag ätit Eliquis (blodförtunnande) på morgonen. Ja svarade jag med en svordom, hade glömt att man inte skulle det. så det var bara att tacka för sig och komma igen 6 timmar senare. Strax efter14 var jag på plats igen och fick köa lite, fick sprutan och sen vänta 15 min. Sen var det bara att fara till ICA Maxi och hämta varor kl 15 och så hem och ordna middag.
Idag har jag varit och klippt mig och nu när jag fixat Biggest ska jag ta itu med e-fakturor, som vi hade på Forex bank men som inte följde med till ICA-banken. Var också några autogiron som inte följde med.
Ha det bra och kämpa på.
Här är allt bara fint vill önska alla er fin Pingsthelg
Tack Bella. Är imponerad av dina bilder och förstås din viljestyrka!
så de är pingst noll koll. Här är de lika varje dag
Tack Bella. Är imponerad av dina bilder och förstås din viljestyrka!
Jag gillar bilder...det har inte undgått någon tror jag
så de är pingst noll koll. Här är de lika varje dag
Hade ingen koll på det heller. Är ju "helg" för det mesta här...och fira bör man .. sätta lite guldkant på tillvaron.