Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
sunset jag ska hälsa från Johan. Han har nu lagt in 3 månaders plusmedlemsskap på dig!
Vet inte hur mycket är en "falsk viktuppgång" legat inne på sjukhus sedan i måndags för en steloperation av nacken en kombination av sängliggande och att man bytt ut två diskar med metall, skruvar och en metallplatta framifrån. Vet inte vad det väger, vet att mitt tidigare skrot i ryggen väger c:a 2 kg. Inget man räknar bort utan man tar med det och räknar BMI som vanligt.
Nu hoppas jag snart komma igång med rehabilitering och långa promenader och en chans att kunna äta sunt kommer vara sjukskriven under c:a två månader. Vikten kommer från sjukhusets våg brukar vara ganska synkade med min våg hemma. 🌺
Lycka till Lenhal!
Vi har en ny deltagare Apetina . Välkommen!
Hur får man egentligen de 3 månadernas som är vinst? Jag har ju ett plusmedlemskap med nästa dragning i juni om jag inte säger upp det men det är inget som är förlängt.
11 april skrev Johan till mig att han hade uppdaterat dig Du måste skriva till honom och fråga eftersom han är den som fixar, han är en raring, så det är nog inga problem.
veckan inte alls ok. Ont o less. I dag blir de sjukgymnast fr min höger arm, tror inte de kan göra nåt åt den, Får nog leva med att inte ha kraft o styrka.
har du tagit kontakt med någon om att du inte är bra än ? Blev du opererad ?
11 april skrev Johan till mig att han hade uppdaterat dig Du måste skriva till honom och fråga eftersom han är den som fixar, han är en raring, så det är nog inga problem.
Tack
var som sagt till sjukgymnasten i går fick tränings program rörligheten var ok men inte styrka i höger. Så får köra träningen så hör hon av sig om en månad.
Suskarl, Bitta98 och AMEK har inte lämnat vikter denna vecka. För alla 3 var det andra vecka, så jag antar att de inte vill vara med längre.
Apetina har inte heller lämnat vikt, hon är ny, lämnade vikt vecka 18, har kanske inte förstått reglerna.
Sunset och Socialen har heller inte lämnat vikt, men där hittade jag vikter på deras sidor och hoppas att det är OK.