icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8084 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    13 maj 2021 16:17
    babs2 skrev den 13 maj 2021 15:51

Apetina har inte heller lämnat vikt, hon är ny, lämnade vikt vecka 18, har kanske inte förstått reglerna.

Sunset och Socialen har heller inte lämnat vikt, men där hittade jag vikter på deras sidor och hoppas att det är OK.

Men du ska inte behöva leta fram vikter, har man inte lämnat i vikttråden så har man inte lämnat någon vikt.

Du gör ett så bra jobb och då bör vi som är visa dig respekt genom att följa reglerna. 💐

• Veteran
    8084 inlägg
    13 maj 2021 17:52
    lenhal skrev den 13 maj 2021 16:17

Apetina har inte heller lämnat vikt, hon är ny, lämnade vikt vecka 18, har kanske inte förstått reglerna.

Sunset och Socialen har heller inte lämnat vikt, men där hittade jag vikter på deras sidor och hoppas att det är OK.

Men du ska inte behöva leta fram vikter, har man inte lämnat i vikttråden så har man inte lämnat någon vikt.

Du gör ett så bra jobb och då bör vi som är visa dig respekt genom att följa reglerna. 💐

Jag är ju inte mer än människa och kan missa, äen om det fungerar väldigt bra med en separat tråd för vikter. Anledningen till att jag går in på deras sidor är att om jag ser att de inte varit inloggade tisdag eller onsdag,då är det ingen ide att leta. Gulligt att jag får beröm! Tack!

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    14 maj 2021 08:38
    babs2 skrev den 13 maj 2021 17:52

Jag är ju inte mer än människa och kan missa, äen om det fungerar väldigt bra med en separat tråd för vikter. Anledningen till att jag går in på deras sidor är att om jag ser att de inte varit inloggade tisdag eller onsdag,då är det ingen ide att leta. Gulligt att jag får beröm! Tack!

Jag håller med om att man bör ta sitt ansvar och själv vara aktiv. Denna aspekt är ju så central dp det gäller viktnedgång- Då man har koll och följer de riktlinjer som finns brukar det gå vägen. 

Håller också fullständigt med tidigare talare då det gäller din fenomenala insats babs2  - var skulle vi vara utan dig? Tusen och åter tusen tack! heart

• Veteran
    8084 inlägg
    14 maj 2021 17:44
    MAS63 skrev den 14 maj 2021 08:38
    babs2 skrev den 13 maj 2021 17:52

Jag håller med om att man bör ta sitt ansvar och själv vara aktiv. Denna aspekt är ju så central dp det gäller viktnedgång- Då man har koll och följer de riktlinjer som finns brukar det gå vägen. 

Håller också fullständigt med tidigare talare då det gäller din fenomenala insats babs2  - var skulle vi vara utan dig? Tusen och åter tusen tack! heart

Tack, tack, tack och åter tack!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 15 maj 2021 09:10

Håller med er att Babs2  ska ha beröm...att leda en grupp är inte bara bara...och det bör respekteras och underlättas för den personen.

Saker kan hända som man inte har koll på...men det gör man genom en dialog , så hon slipper undra och leta. SKÄRPNING !!

Tack för ditt arbete med alla oss Babs2 yesyes

Önskar DIG / er en fortsatt trevlig helg...

• Mycket engagerad
    187 inlägg
    15 maj 2021 10:45

Hej.

Anledningen till jag inte lämnade vikten är ett missförstånd. Var inte riktigt beredd på att jag skulle lyckas så bra med min viktnedgång under etappen jag var med. Så planen var att stanna försöka hålla min vikt vilket jag meddelande via pm i god tid innan sista vikt lämningen, tanken var att inte vara med och tävla kommande etapp.

Men Babs2 pmade då förstod jag att mitt förra meddelande inte nått fram.

Jag är jätteglad för allt jobb Babs2 lägger ned och ber om ursäkt om det strulade till sig. 

Jag kommer forstätta vara med oklart med vilket syfte just nu.

• Veteran
    2322 inlägg
    15 maj 2021 10:46

babs gör ett helt fantastigs jobb. Jag skulle inte fixat.  Så är de heart

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    15 maj 2021 12:56

Sunset, kan vara nog så gott att försöka hålla sig kvar på den vikt man vill behålla. Grattis till att nått målet ditt.

• Veteran
    8084 inlägg
    15 maj 2021 16:16

Jag blir galldeles tårögd! Så mycket jobb gör jag inte! Men tack kför allt beröm!

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    Redigerad: 16 maj 2021 18:50

Bytt namn till Digitali hade velat haft samma som min blogg men jag kan leva med att jag tappade s:et på slutet. Innan Lenhal