Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Och jag som trodde bi gått en ny deltagare!
En vecka till är till ända...imorgon en ny dag, ny vecka...men var är sommaren ?? ..
i mitten av MAJ !!
Inte hos mig på fjället iaf.
Jag har fått gjort mycket hemma ...inte tu tal om annat...men Gamla Bettan står och väntar på jungfruturen nu.
Får väl se när det kan bära iväg nånstans. Pepp från mig till alla er .
Idag lagade vi egna Chicken nuggets...( recept från LadyG )...så enkelt och gott.
här händer inte så mycket med nåt. Kommer liksom inte framåt. Men jag ger mej inte endå
En av våra nya hyresgäster. De är 2 och bor på våra altaner, tigger mat samt försöker ta sig in i våra llägenheter vilket de lyckats med hos grannen.
Usch.. Plussvecka. 😏 Bara ta nya tag...
Jag får se hur det ser ut på min våg nästa onsdag, men jag tror inte att jag gått upp så mycket men osäker att jag tappat så mycket som vågen på Frösundavik visade idag.. Men jag går långa promenader runt Hagaparken och Brunnsviken. Träningen tar nog en del också, men maten är ren husmanskost och så har en och annan glass slunkit ner som tröst för tristessen. Men imorgon får jag åka hem.
Usch.. Plussvecka. 😏 Bara ta nya tag...
Det är fördelen man kan alltid ta nya tag.
Jag får se hur det ser ut på min våg nästa onsdag, men jag tror inte att jag gått upp så mycket men osäker att jag tappat så mycket som vågen på Frösundavik visade idag.. Men jag går långa promenader runt Hagaparken och Brunnsviken. Träningen tar nog en del också, men maten är ren husmanskost och så har en och annan glass slunkit ner som tröst för tristessen. Men imorgon får jag åka hem.
Det viktigaste är ändå att du blir OK nu. Pepp från mig...och skönt att komma hem igen.
D' går bra nu....
Tack Bella jo det viktigaste är att läka bra och bli stark.