Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Bella50 - vad snyggt och städat det blev. Bra jobbat tjejen!
Bella50 Vad fint det blev och vilket jobb du gjort
TACK...MAS63 & Bariatri. Nu kan jag hålla koll på ogräset i mina "krukor", och eftersom de står "fritt" kan jag även flytta runt dom , om jag känner för det.
Vissnar nåt är det bara att lyfta upp hinken och sätta ner nåt nytt...
Nu önskar jag alla lycka till på invägningen imorgon.
ja bella ,du har så fint, Men så har du jobbat.
TACK pralin...jag ser det mest som "gratis motion "...för det är nåt jag inte gillar egentligen, men måste... både som rehab och att hålla vikten nere....så jag jobbar gärna hemma på tomten istället. Gott att jag kan det fortfarande...men det går inte fort .
Vet inte hur mycket är en "falsk viktuppgång" legat inne på sjukhus sedan i måndags för en steloperation av nacken en kombination av sängliggande och att man bytt ut två diskar med metall, skruvar och en metallplatta framifrån. Vet inte vad det väger, vet att mitt tidigare skrot i ryggen väger c:a 2 kg. Inget man räknar bort utan man tar med det och räknar BMI som vanligt.
Nu hoppas jag snart komma igång med rehabilitering och långa promenader och en chans att kunna äta sunt kommer vara sjukskriven under c:a två månader. Vikten kommer från sjukhusets våg brukar vara ganska synkade med min våg hemma. 🌺
Det hoppar upp och ner...men håller sig stabilt i det stora hela
...så jag är nöjd med det.
Så länge jag slipper att regga mina intag...är DET största vinsten
två hekto ner den här veckan, kan inte låta bli att tänka, om jag inte hade ätit ... , men nu åt jag och nu är det bara att leva med det.
är inne i en fas när jag ser om lite serier, ändå har jag en massa nya serier som bara ligger och väntar på att jag ska ta tag i dem. Sista avsnittet kvar på Coffee Prince, är inte lika bra som jag tyckte tidigare, men fortfarande helt ok.
Och med risk för att tjata, jag får sprutan idag
veckan inte alls ok. Ont o less. I dag blir de sjukgymnast fr min höger arm, tror inte de kan göra nåt åt den, Får nog leva med att inte ha kraft o styrka.
Oj vad denna vecka gått fort! Har inte gjort mycket. En hel del wordfeud med en kompis har det blivit och en ansiktsbehandling igår. Trodde att jag beställt en 80-minuters, men jag hade nog missat att slutföra bokningen för den fanns inte, men som tur fanns tid för en 30 minuters. Bokade en 80- minuters den 3/6.