Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Tack Åsa! Mitt problem är att jag alltid tror att jag missat någon registrering, särskilt från dem som varit inne på sidan denna vecka.
Grattis Sunset till månadens vinst 🎉🎈
Tack Åsa! Mitt problem är att jag alltid tror att jag missat någon registrering, särskilt från dem som varit inne på sidan denna vecka.
Jag tycker att vi alla har ett eget ansvar att registrera våra vikter och kolla så att det blir rätt. Om du råkar missa så påminner vi och så kan de ändras. ❤️
Jag tycker att vi alla har ett eget ansvar att registrera våra vikter och kolla så att det blir rätt. Om du råkar missa så påminner vi och så kan de ändras. ❤️
Jodå, du har så rätt! Men jag önskar att de som inte tänker registrera kunde skriva en liten blänkare om det, då vore det jätteenkelt!
Shit vann jag månadens vinst sjukt otippat. Vet inte när jag kammade hem en vinst senast! tack för grattis Klaraelv.
Nej nu ger jag upp! Hittar inte vikter för AMEK, Bitta98 och Suskarl. Amek och Suskarl har varit inne på matdagboken 4/5 resp 5/5, men jah hittar varken vikter eller kommentarer- Bitta98 var senast inne 29/4 dvs vecka 17.
Vuxna människor får ta eget ansvar för sitt....att hålla i en grupp är inte bara bara. Det finns en deadline...och den borde väl gälla alla.
Tack för jobbet du gör i gruppen.
Grattis till Sunset

Ber så mycket om ursäkt. Har helt glömt bort. Är tillbaka nästa vecka med vikt.
Bra Suskarl! Ursäkta att jag kallat dig Susari!
Hej därute....har ni fått någon sommarfeeling än ?
Inte jag iaf...går mestadels med tights under byxan ff....i MAJ...inte vettigt !!
Det är upp-och ner allting sedan coronavisuset gjorde entre'...till och med kom våren på avvägar.
Nu är det inte alls dumt...om man betänker att det är ganska skönt att kunna jobba utomhus utan att " flyta" bort i en värmebölja.
Hoppas bara ATT det go'a " altanvädret" kommer nån gång. Att sitta där i shorts och linne och se på solnedgången är bästa " hänget" all time.
Gärna med nåt kylt och gott i glaset...
Igår jobbade jag "stenhårt" ute i 6 timmar ( gjorde äntligen klart mitt projekt / det har blivit många spadtag och tunga lyft ) ..
och det syns med -1 kilo på vågen idag
= orsak & verkan...som alltid...så jag tog beslutet att skippa den ibland förekommande söndagsgo'frukosten.
Jag "kände efter före " och insåg att jag inte var hungrig än och väntar hellre på det vanliga fastebrytet vid 11/12-tiden.
Nu vill jag iaf försöka hålla dagens vikt ...
Önskar er alla en härlig söndag