icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    8085 inlägg
    Redigerad: 5 maj 2021 18:34
    pralin skrev den 5 maj 2021 16:27

veckor som varit skit.  Men jag ska inte ge mejheart

Samma här, men kampen går vidare! heartyes

• Veteran
    8085 inlägg
    5 maj 2021 18:14

lena 444: fantastiskt jobb du gjort! heartyes

• Veteran
    4095 inlägg
    5 maj 2021 22:54

Oj oj , vad alla " håller i & håller ut "...det är så man lyckas i längden. Bra jobbat. yes

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    6 maj 2021 06:27

Fy (svordom), vilken värk jag haft i natt, trodde att någon brutit sönder varenda led jag har i kroppen, vaknade av värken och att tårarna bara rann. Länge sedan jag var tvungen att ta starka värktabletter, men i natt tog jag två och slocknade efter ca 45 minuter, så jag fick sova totalt tre timmar inatt, och nu är jag ganska ok.

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    6 maj 2021 07:53
    klaraelv skrev den 6 maj 2021 06:27

Fy (svordom), vilken värk jag haft i natt, trodde att någon brutit sönder varenda led jag har i kroppen, vaknade av värken och att tårarna bara rann. Länge sedan jag var tvungen att ta starka värktabletter, men i natt tog jag två och slocknade efter ca 45 minuter, så jag fick sova totalt tre timmar inatt, och nu är jag ganska ok.

Vet varför du fick svår smärta i natt? Hoppas det vänder och ta hand om dig 💐

• Veteran
    2322 inlägg
    6 maj 2021 08:21

här blev de skaplig natt till kl 6 då börja mitt ben o höft värka. Så upp o gå. Sen ta sitt kaffe o börja vakna.heart

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    6 maj 2021 08:41
    lenhal skrev den 6 maj 2021 07:53
    klaraelv skrev den 6 maj 2021 06:27

Vet varför du fick svår smärta i natt? Hoppas det vänder och ta hand om dig 💐

Jag brukar kunna få ledvärk när jag blir sjuk och får feber, men jag hade ingen feber inatt, så jag vet faktiskt inte, kanske är läge att kolla upp om det kan vara reumatiskt. Men händer det inte oftare än var tredje eller fjärde månad så kan jag leva med det tills sjukvården får bättre med tid och det är mindre risk att bli smittad när man åker dit. Så länge jag har smärtstillande så kan man bita ihop.

• Veteran
    8085 inlägg
    6 maj 2021 12:54

Nej nu ger jag upp! Hittar inte vikter för AMEK, Bitta98 och Suskarl. Amek och Suskarl har varit inne på matdagboken 4/5 resp 5/5, men jah hittar varken vikter eller kommentarer- Bitta98 var senast inne 29/4 dvs vecka 17.

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    6 maj 2021 13:02
    babs2 skrev den 6 maj 2021 12:54

Nej nu ger jag upp! Hittar inte vikter för AMEK, Bitta98 och Suskarl. Amek och Suskarl har varit inne på matdagboken 4/5 resp 5/5, men jah hittar varken vikter eller kommentarer- Bitta98 var senast inne 29/4 dvs vecka 17.

Gör färdigt, vi vet alla vad som gäller. Lätt att man glömmer, men man får acceptera att man blir utan resultat en vecka om man missar att rapportera, du ska inte behöva jaga folk. Man blir ju inte utesluten för att man missar en vecka.

Du har en ängels tålamod, tycker du gör ett bra jobb.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    6 maj 2021 13:10
    babs2 skrev den 6 maj 2021 12:54

Massa pepp, du gör ett bra jobb! Lägg inte energi på de som inte registrerar. Vi vet alla vilka regler som gäller.

Njut av energin från oss som fortsätter och ta åt dig av all kredd vi ger dig och att du ger oss möjligheten att fortsätta. ☺️ Utan den här utmaningen och gruppen hade jag nog inte lyckats hålla mig hyfsat på banan i dystrare tider.