Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
De kan inte gå bra för länge... Pluss den här veckan. 🙄 De gick riktigt bra innan jag gjorde mini fusk vid påsk. Nu vill kroppen inte vara med även fast jag äter bra. Har i alla fall kommit igång med träningen och lyckats hålla den hyfsat bra, inne på 4e bra tränings veckan. ✌️ Målet är två pass / vecka och minst en längre promenad.
De kan inte gå bra för länge... Pluss den här veckan. 🙄 De gick riktigt bra innan jag gjorde mini fusk vid påsk. Nu vill kroppen inte vara med även fast jag äter bra. Har i alla fall kommit igång med träningen och lyckats hålla den hyfsat bra, inne på 4e bra tränings veckan. ✌️ Målet är två pass / vecka och minst en längre promenad.
Kroppen tar tid på sig ibland...men din strategi kommer att ge resultat. Pepp
Andra gången sen i torsdags jag ser dessa siffror. DET var ju kul just idag

Nu har alla i familjen fått tider för vaccination, sonen är först, han får sin idag. Sedan kommer maken den 5/5 och sist är jag.med den 12/5, känns lite underligt när det är jag som är den som har flest riskfaktorer, men jag tycker det är skönt att de andra två får det snabbt nu.
Ner 0.8 efter förra veckans stora uppgång, trodde att jag skulle vara tillbaka till förra veckans vikt till idag, men jag valde att äta sushi som jag gjorde på tonfisk igår, och det passerade en massa frukt, glass och chips över mina läppar på måndagen... Man är som en liten junkie. Men jag ger inte upp, håller ändå ganska bra till 16:8 även om det inte blir rätt saker som jag äter. Får nog ta någon dags fasta igen, är ju över en månad sedan jag hade några dagar, bara för att avgifta kroppen från sockret/kolhydraterna.
tänk på att träning kan ge viktpåslag, men det är ett påslag som är av godo, bara att fortsätta som du gör.
Bella, grattis till den fina siffran 🎈
Bella, grattis till den fina siffran 🎈
Tack så mycket. Inte vet jag om det har haft påverkan med mitt Bellas 5:2...för jag har väl inte hållit kalorigränserna utan "bara " haft min registeringsgräns på 72 kilo...så det känns bra varje dag jag slipper det.
Jobbat hårt i trädgården gör ju sitt till också....( då hinner man inte småäta ) och jag vet hur lätt jag samlar vätska av fel intag ( oftast på helgen )...så jag njuter NU.
Trägen vinner ....
Grattis alla. Duktigt!!

här går de trögt med de mesta. Men de är endå bra att vara med här tycker jag.
Känns som jag hittat rytmen igen även om utmaningarna legat på hög och avlöst varandra med både triggande och känslor men jag har gjort medvetna val och inte fallit utanför ramen mer än lite chips i lördags som inte var planerat så är nöjd med -1,3 kg

Nu hoppas jag livet och allting runtomkring lugnar ner sig lite så jag får lite tid för åtehämtning för jag har en del sömnbrist veckan som varit