Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Jag funderar på om jag kan hålla balansen och kratta, kanske ska testa.
det där med balans är dåligt här med. Man undrar hur de ska gå med allt.
Ojoj...undrar om jag får nåt resultat imorgon ?
Det märks att man sitter ute i solnedgång med nåt gott framför sig...detta trots hårt trädgårdsjobb ...men är det inkomster så
Håller en
för oss alla.
Som en "gummiboll" kommer det tillbaks till mig ...och omkring 72 kg , verkar vara "mitt lagom "...
iaf om man vill leva som jag gör ...och inte gör några större förändringar längre.
Jag är glad de dagar jag slipper registrera maten ... en stor "vinst" bara det
går inte så bra. Har haft mycket flimmer. Kännt mej trött o så är de jobbigt när de håller på. Var länge sen nu. Ska försöka se vad somhänder fram över. KUl är de inte jag blir ännu mer orkeslös. Så de blir jobbigt med de mesta. Annars får jag ringa hjärtkliniken. Ska på besök nån gång i sommar vet jag,men mår jag inte ok får jag ringa tidigare.
går inte så bra. Har haft mycket flimmer. Kännt mej trött o så är de jobbigt när de håller på. Var länge sen nu. Ska försöka se vad somhänder fram över. KUl är de inte jag blir ännu mer orkeslös. Så de blir jobbigt med de mesta. Annars får jag ringa hjärtkliniken. Ska på besök nån gång i sommar vet jag,men mår jag inte ok får jag ringa tidigare.
Vad är KUI?
Fördelen med mitt flimmer är att jag inte käner av det men trött är jag. Sover dock fantastiskt med min c-pap.
Inget minus den här veckan, men bättre stå still än att gå upp. Har fått ett rejält uppsving psykiskt istället. ☺️ Spännande saker på gång efter sommaren.
Inget minus den här veckan, men bättre stå still än att gå upp. Har fått ett rejält uppsving psykiskt istället. ☺️ Spännande saker på gång efter sommaren.
Att hålla vikten är också en bedrift. Gott med det psykiska måendet...och allt hänger ju ihop. Pepp
Ring en gång för mycket , tycker jag. Säger du inget- så vet dom inget . Pepp
Står still, bättre än att gå upp. Ska försöka hänga kvar här och rapportera varje vecka trots en stor operation den 10 maj då kommer jag bli stelopererad i nacken 🌺
Står still, bättre än att gå upp. Ska försöka hänga kvar här och rapportera varje vecka trots en stor operation den 10 maj då kommer jag bli stelopererad i nacken 🌺
Lycka till och hoppas det blir bra efter
Tycker definitivt du ska hänga kvar i den mån du orkar