icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Biggest Looser våren 2021 Avslutad

Veteran
8085 inlägg
10 januari 2021 09:56

• Veteran
    2322 inlägg
    18 april 2021 14:26
    babs2 skrev den 17 april 2021 10:30

Jag funderar på om jag kan hålla balansen och kratta, kanske ska testa.

det där med balans  är dåligt här med. Man undrar hur de ska gå med allt.heart

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 20 april 2021 07:53

Ojoj...undrar om jag får nåt resultat imorgon ?

Det märks att man sitter ute i solnedgång med nåt gott framför sig...detta trots hårt trädgårdsjobb ...men är det inkomster så

Håller en yes för oss alla.

• Veteran
    4095 inlägg
    Redigerad: 21 april 2021 07:27

Som en "gummiboll" kommer det tillbaks till mig ...och omkring 72 kg , verkar vara "mitt lagom "...

iaf om man vill leva som jag gör ...och inte gör några större förändringar längre.

Jag är glad de dagar jag slipper registrera maten  ... en stor "vinst" bara det yes

• Veteran
    2322 inlägg
    21 april 2021 09:36

går inte så bra. Har haft mycket flimmer. Kännt mej trött o så är de jobbigt när de håller på. Var länge sen nu. Ska försöka se vad somhänder fram över.   KUl är de inte jag blir ännu mer orkeslös. Så de blir jobbigt med de mesta. Annars får jag ringa hjärtkliniken. Ska på besök nån gång i sommar vet jag,men mår jag inte ok får jag ringa tidigare.heart

• Veteran
    8085 inlägg
    21 april 2021 09:54
    pralin skrev den 21 april 2021 09:36

går inte så bra. Har haft mycket flimmer. Kännt mej trött o så är de jobbigt när de håller på. Var länge sen nu. Ska försöka se vad somhänder fram över.   KUl är de inte jag blir ännu mer orkeslös. Så de blir jobbigt med de mesta. Annars får jag ringa hjärtkliniken. Ska på besök nån gång i sommar vet jag,men mår jag inte ok får jag ringa tidigare.heart

Vad är KUI? 

Fördelen med mitt flimmer är att jag inte käner av det men trött är jag. Sover dock fantastiskt med min c-pap.

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    21 april 2021 10:00

Inget minus den här veckan, men bättre stå still än att gå upp. Har fått ett rejält uppsving psykiskt istället. ☺️ Spännande saker på gång efter sommaren. 

• Veteran
    4095 inlägg
    21 april 2021 11:29
    Åsa79 skrev den 21 april 2021 10:00

Inget minus den här veckan, men bättre stå still än att gå upp. Har fått ett rejält uppsving psykiskt istället. ☺️ Spännande saker på gång efter sommaren. 

Att hålla vikten är också en bedrift.  Gott med det psykiska måendet...och allt hänger ju ihop. Pepp

• Veteran
    4095 inlägg
    21 april 2021 11:31
    pralin skrev den 21 april 2021 09:36

Ring en gång för mycket , tycker jag. Säger du inget- så vet dom inget . Pepp

• Utmärkt medlem
    861 inlägg
    21 april 2021 13:53

Står still, bättre än att gå upp. Ska försöka hänga kvar här och rapportera varje vecka trots en stor operation den 10 maj då kommer jag bli stelopererad i nacken 🌺

• Mycket engagerad
    399 inlägg
    21 april 2021 16:27
    lenhal skrev den 21 april 2021 13:53

Står still, bättre än att gå upp. Ska försöka hänga kvar här och rapportera varje vecka trots en stor operation den 10 maj då kommer jag bli stelopererad i nacken 🌺

Lycka till och hoppas det blir bra efter heart

Tycker definitivt du ska hänga kvar i den mån du orkar yes