Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Du kan läsa mer i vår:
CookiepolicySekretesspolicy
Men klaraelv vilken lycka!!! Att kunna stoppa INNAN det är slut, det är ju så man vill ha det!

Klaraelv snyggt jobbat och wow vilken karaktär. Jag hade en godislördag helgen innan påsk och kan hålla med om vad sött men ändå kunde inte näven låta bli att ta godisbitar även om jag med största sannolikhet inte åt lika mycket som jag brukade men betydligt mycket mer än ditt så det behöver inte alls komma och bita dig i baken med + så åter igen snyggt jobbat
Tack babs, jag hade ändå köpt godiset med tanke på att jag skulle äta upp allt, så det var inte jag som behövde hejda mig, det gjorde kroppen av sig själv, däremot känner jag ett sug nu på morgonen att jag skulle vilja ha vitt bröd och juice, men det får jag försöka stå emot.
Tack Bariatri, kan inte tillskriva gårdagen till karaktär, men idag måste jag verkligen försöka ha massor av det. Gårdagens ätande triggade suget, så nu går jag bara och längtar tills mitt ätfönster öppnas och jag får äta en gryta på gravadlax, cream fraich, med soltorkade tomater, tomat puré lök och kryddor tillsammans med spagetti/bönpasta.
Klaraelv jo det är ju om man tänker på dagarna eller framförallt dagen efter ett jäkla rävgift man stoppar in i munnen så egentligen kan man fundera på varför man gör det. Personligen tycker jag godis och kakor triggar mer än chips, bullar och glass.
Det är ju vad du gör idag som är viktigast och jag tycker du hade karaktär igår eftersom du slutade äta när du egentligen inte ville ha mer och lyssnade istället för att fortsätta vilket du egentligen kunde gjort eftersom du redan där startade triggandet så jag tycker du ska vara stolt över dig själv... Du kanske hittar lite av det i att motstå suget idag
ny vecka får se hur den går . Jag vet hur jag ska tänka men de är som nån sitter säger SKIT I DE så hopplöst . Men jag ska inte ge mej
Jättegammal favorit i repris, lite annorlunda, ugnsstekt lax kryddad med citonpepper och salt och penslad med teriyakisoja. Till det spenat, sallad, tomat och gurka. För sambon potatis, stuvad spenat och färska grönsaker. Jättegott var det!
Idag har jag bakat surdegsbröd i långpanna, smaksatt med kardemumma och brödkrydda.
Har jobbat med lista för onlinehandling för kommande vecka i morgon hämtar vi varorna mellan kl 15 och 16.
På onsdag får sambon sin första vaccinspruta, jag gick min i tisdags (Pfizer).
Jättegammal favorit i repris, lite annorlunda, ugnsstekt lax kryddad med citonpepper och salt och penslad med teriyakisoja. Till det spenat, sallad, tomat och gurka. För sambon potatis, stuvad spenat och färska grönsaker. Jättegott var det!
Idag har jag bakat surdegsbröd i långpanna, smaksatt med kardemumma och brödkrydda.
Har jobbat med lista för onlinehandling för kommande vecka i morgon hämtar vi varorna mellan kl 15 och 16.
På onsdag får sambon sin första vaccinspruta, jag gick min i tisdags (Pfizer).
och du har mått bra. Här vet jag inte när de kan bli.
På något sätt hade jag strulat till det och bokat tid för sambon idag men antecknat 14/4. Såg det när det kom en SMS-påminnelse. Försökte boka ny tid och det fanns många 22/4 och 23/4, men gick inte att boka eftersom han redan var bokad. hej och hå ringde telefonsupporten (32 i kö) och hon kunde ta bort honom och jag började om, men då fanns inga tider, testade i Härnösand och där fick han tid 22/4 så det blir en liten utflykt. Pust!
Babs2 det där har hänt mig med några ggr att man tänker på ett sätt men som att hjärnan och handen lever olika liv och det är väldigt frustrerande då detta var något som verkligen behövdes men det är den mänskliga faktorn så hoppas ni kan se fram emot en liten utflykt istället även om det sköts en vecka framåt i tiden
Baratri, precis så tänker jag, en liten utflykt!